ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS

















































Τουρκία: Συνετρίβη κοντά στην Άγκυρα το Falcon 50 που μετέφερε τον αρχηγό ΓΕΣ της Δυτ. Λιβύης
Συγκλονιστικά ηχητικά ντοκουμέντα αποκαλύπτουν Ρώσους στρατιώτες να «ακονίζουν μαχαίρια για κανιβαλισμό» λόγω έλλειψης εφοδίων
Ένας σε σύγχυση κουτοπόνηρος Ερντογάν τηλεφώνησε στον Πρόεδρο του Λιβάνου για να «χαλάσει» την οριοθέτηση ΑΟΖ με την Κύπρο
Νεκρός ο φιλότουρκος νεο-οθωμανός στρατηγός της Δυτ. Λιβύης - Θεωρίες συνομωσίας για σαμποτάζ
ΝΤΡΟΠΗ! Οι Τούρκοι «πανηγυρίζουν» επειδή η «Νέα Αριστερά» του Χαρίτση εναντιώνεται στη συμμαχία Ελλάδας, Κύπρου, Ισραήλ
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Στον έλεγχο του ελληνικού Δημοσίου περνάει με σχέδιο νόμου ο ΟΑΣΘ, όπως ανακοίνωσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης.
Στο Δημόσιο περνάει και η περιουσία του ΟΑΣΘ, η οποία ωστόσο παραμένει προσωρινά στην κατοχή του Οργανισμού για ένα μεταβατικό στάδιο, «το αργότερο μέχρι τέλους του 2019», για να μη διαταραχθεί το συγκοινωνιακό έργο.
Σε συνέντευξη τύπου στο υπουργείο Μακεδονίας – Θράκης την Πέμπτη, ο κ. Σπίρτζης τόνισε ότι στο σχέδιο νόμου προβλέπεται η ίδρυση δύο νέων δημόσιων φορέων, του ΟΣΕΘ και του ΑΣΙΘ.
Ο πρώτος φορέας θα είναι εποπτικός για τον συντονισμό όλων των μέσων μαζικής μεταφοράς της πόλης και της περιφερειακής ενότητας Θεσσαλονίκης, ενώ ο ΑΣΙΘ είναι ο φορέας λειτουργίας για τα αστικά λεωφορεία και αργότερα και για το μετρό.
Και στους δύο φορείς θα συμμετέχουν στη διοίκηση εκπρόσωποι της αυτοδιοίκησης ενώ όλες οι θέσεις εργασίας στον ΟΑΣΘ και στον ΣΑΣΘ διασφαλίζονται και μεταφέρονται στους νέους φορείς, επεσήμανε ο υπουργός Υποδομών.
«Ο ΟΑΣΘ αποκτά δημόσιο χαρακτήρα, δηλαδή, αποιδιωτικοποιείται από ένα κρατικοδίαιτο μονοπώλιο 60 χρόνων» τόνισε ο κ. Σπίρτζης.






















































