Ισλαμικό ΚράτοςΙσραήλΤουρκίαΚουρδιστάνΟυκρανίαΚορωνοϊός - ΚορονοϊόςΕνέργειαΤζιχαντιστές
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ:
info@tribune.gr
Αίθουσα Σύνταξης
Τμήμα ειδήσεων tribune.gr

Στην παραγωγή το ιπτάμενο αυτοκίνητο – Πόσο μπορείτε να το αγοράσετε

Στην παραγωγή το ιπτάμενο αυτοκίνητο – Πόσο μπορείτε να το αγοράσετε
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS

Το AeroMobil Flying Car, ένα υβρίδιο αυτοκινήτου και αεροπλάνου, ένα ιπτάμενο αυτοκίνητο, είναι πλέον έτοιμο να δεχθεί παραγγελίες από ενδιαφερόμενους αγοραστές, όπως ανακοινώθηκε σε έκθεση στο Μονακό, όπου παρουσιάσθηκε.

Όμως όποιος το θέλει, θα πρέπει να καταβάλει 1,2 έως 1,5 εκατομμύρια ευρώ, όπως αποκάλυψε η ομώνυμη κατασκευάστρια εταιρεία με έδρα τη Σλοβακία.

Τα πρώτα αυτοκινητο-πλάνα αναμένεται να παραδοθούν στους πελάτες εντός του 2020.

Η εταιρεία – μία από τις πολλές που ετοιμάζουν παρεμφερή υβριδικά μέσα μετακίνησης- σχεδιάζει να παράγει σε πρώτη φάση έως 500 τέτοια ιπτάμενα οχήματα, σύμφωνα με το πρακτορείο Ρόιτερς.

Το διθέσιο AeroMobil, που έχει σχήμα σταγόνας και υβριδικό κινητήρα, διαθέτει τόσο τέσσερις ρόδες όσο και δύο φτερά αεροπλάνου, τα οποία διπλώνουν, όπως ενός εντόμου, στα πλευρά του οχήματος μέσα σε τρία μόνο λεπτά. Έτσι, μετατρέπεται γρήγορα από αεροπλάνο σε αυτοκίνητο και αντίστροφα.

Η ακτίνα δράσης του στο δρόμο φθάνει τα 100 χιλιόμετρα και στον αέρα τα 750 χιλιόμετρα, ενώ η ταχύτητά του στο δρόμο αγγίζει επίσης τα 100 χιλιόμετρα.

Όμως υπάρχουν ορισμένες προϋποθέσεις για να είναι κανείς ιδιοκτήτης ενός τέτοιου μέσου. Θα πρέπει να το απογειώνει από κάποιο αεροδρόμιο ή άλλο μέρος με αεροδιάδρομο (και όχι από το δρόμο έξω από το σπίτι του, κάτι που είναι παράνομο), ενώ θα πρέπει προφανώς να διαθέτει τόσο άδεια οδηγού όσο και πιλότου. Ακόμη, το αυτοκινητο-πλάνο θα υπόκειται στους κανονισμούς που διέπουν τόσο τα αυτοκίνητα όσο και τα αεροπλάνα (και σίγουρα θα αποτελεί ιδανικό τεκμήριο εισοδήματος για τους εφοριακούς…).

Για να κυκλοφορήσουν τέτοια οχήματα, θα πρέπει να διασκεδασθούν οι φόβοι των δημοσίων αρχών και της κοινής γνώμης για τα θέματα ασφάλειας. Οι κυβερνήσεις, που ήδη πρέπει να ρυθμίσουν τη χρήση και λειτουργία των μη επανδρωμένων ιπτάμενων οχημάτων (drones) και των αυτόνομων οχημάτων χωρίς οδηγό, τώρα θα έχουν ένα πρόσθετο πονοκέφαλο: τα αυτοκινητο-πλάνα.

Ένα βασικό πρόβλημα είναι πώς θα είναι δυνατό να ελεγχθεί η ταυτόχρονη εναέρια κυκλοφορία εκατοντάδων τέτοιων αυτοκινητο-πλάνων πάνω από τις πόλεις. Όμως οι αναλυτές προβλέπουν ότι, σε πρώτη φάση, μέσα μεταφοράς όπως το AeroMobil θα χρησιμοποιούν για λόγους αναψυχής (και επίδειξης) μόνο άνθρωποι με υψηλό εισόδημα και κάποια μεγάλη έκταση γης εκτός πόλης. Μια μαζική αγορά για τον μέσο καταναλωτή θα αργήσει να υπάρξει – αν υπάρξει ποτέ, όπως γράφει το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων.

Διαβάστε περισσότερα άρθρα

NASA και Boeing κατασκευάζουν «πράσινο» επιβατηγό αεροσκάφος

Περιπέτεια στον αέρα για τον Στ. Κασσελάκη – Το αεροπλάνο του δεν μπόρεσε να προσγειωθεί στη Ρόδο

Ρόμπερτ Φίτσο: «Η Ουκρανία δεν είναι ανεξάρτητη και κυρίαρχη χώρα» γι’ αυτό η Σλοβακία δεν στέλνει όπλα

Τόκιο: Αεροπορικό δυστύχημα με πέντε νεκρούς – Συγκλονιστικά βίντεο

Καλαμάτα: Θρήνος για τον 40χρονο επισμηναγό – Έρευνες για τα αίτια της πτώσης του αεροπλάνου

Πολιτική Απορρήτου - Στοιχεία Εταιρείας
Για έγκυρη ενημέρωση πατήστε follow και ακολουθήστε μας στο twitter
Follow @tribunegr