ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS


















































Το ελληνικό Κοινοβούλιο ενέκρινε την αγορά πυραυλικών συστημάτων από το Ισραήλ
Οι Συμφωνίες του Αβραάμ στο νέο τοπίο: Πώς αλλάζει η Μέση Ανατολή μετά τη Γάζα
Εκτουρκισμός στη Χειμάρρα με την υπογραφή του Βαγγέλη Τάβου: ΤΟΥΡΚΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ του ισλαμιστικού ιδρύματος «Maarif» στην ελληνική πόλη της Βόρειας
Καρυστιανού, Ράμμος και Φαραντούρης μιλάνε στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο
Πρ. Παυλόπουλος: «Η Τουρκία θέλει να καταπιεί την Κύπρο» - Βλέψεις σε Αιγαίο και Θράκη
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Το πρόγραμμα του ΣΥΡΙΖΑ για την άμεση αντιμετώπιση της ανθρωπιστικής κρίσης αναμένεται να εφαρμόσει τις πρώτες ημέρες της διακυβέρνησης το νέο οικονομικό επιτελείο.
Σύμφωνα με πληροφορίες θέση αντιπροέδρου και υπουργού Οικονομικών αναμένεται να αναλάβει ο Γιάννης Δραγασάκης, ο οποίος αναμένεται να έχει ως άμεσους συνεργάτες στο υπουργείο Οικονομικών τους Γιάνη Βαρουφάκη και Ευκλείδη Τσακαλώτο. Στο υπουργείο Ανάπτυξης, αναμένεται να αναλάβει ο Γιάννης Σταθάκης ο οποίος εκτιμάται πως θα συνεργασθεί με τον Γαβριήλ Σακελλαρίδη.
Σε κάθε περίπτωση το πρόγραμμα του ΣΥΡΙΖΑ για την άμεση αντιμετώπιση της ανθρωπιστικής κρίσης εκτιμώμενου κόστους 2 δισ. ευρώ, προβλέπει τις εξής παρεμβάσεις προστασίας για τα ευάλωτα κοινωνικά στρώματα.
Δωρεάν ρεύμα σε 300.000 νοικοκυριά που διαβιούν κάτω από το όριο της φτώχειας.
Πρόγραμμα επιδότησης διατροφής με κουπόνια σίτισης σε 300.000 άπορες οικογένειες.
Σταδιακή αποκατάσταση των χαμηλών συντάξεων με επαναφορά του δώρου των Χριστουγέννων, ως 13η σύνταξη, σε 1.262.920 συνταξιούχους που λαμβάνουν σύνταξη έως 700 ευρώ.
Κατάργηση της εξίσωσης του ειδικού φόρου κατανάλωσης στο πετρέλαιο θέρμανσης και κίνησης.
Δωρεάν ιατρική περίθαλψη για όλους, ασφαλισμένους και ανασφάλιστους, στις δημόσιες δομές υγείας και διασφάλιση της πρόσβασης στην αναγκαία φαρμακευτική αγωγή.
Πρόγραμμα εξασφάλισης στέγης το οποίο θα υλοποιήσει ο προς επανίδρυση Οργανισμός Εργατικής Εστίας.
Καθιέρωση ειδικής κάρτα μετακίνησης στα μέσα μαζικής μεταφοράς με μειωμένη έως συμβολική συμμετοχή, για μακροχρόνια άνεργους και όσους διαβιώνουν κάτω από το όριο της φτώχειας.
























































