ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS


















































ΗΠΑ: Οργή στο Κογκρέσο για τις εξοπλιστικές «δουλίτσες» Τραμπ με Ερντογάν
Ο Τραμπ εξετάζει την πώληση F-35 στον Ερντογάν - Το Ισραήλ αντιδρά
Σε τροχιά σύγκρουσης Ρούμπιο και Τραμπ: «Τρελοί ισλαμιστές» η νέα ηγεσία του Ιράν
Αλέξης Τσίπρας: Στόχος η νίκη της δημοκρατικής παράταξης και της ίδιας της Δημοκρατίας
«Χρειαζόμαστε κάθε άνδρα και γυναίκα μαχητή» - Εγιάλ Ζαμίρ για τις ελλείψεις στον ισραηλινό στρατό
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Έβαλε το κράνος του, ανέβηκε στο τρακτέρ και πήγε στο μπλόκο της Ανθήλης προκειμένου να διαμαρτυρηθεί και εκείνος για το νέο ασφαλιστικό που προωθεί η κυβέρνηση και να σταθεί στο πλευρό των αγροτών.
Ο λόγος για τον δήμαρχο Στυλίδας, Απόστολο Γκλέτσο, ο οποίος μαζί με άλλους συντοπίτες του πήγε με το τρακτέρ από το λιμάνι της Στυλίδας ως τη Λαμία για να ενισχύσει το μπλόκο της Ανθήλης, όπου είναι συγκεντρωμένη η μεγαλύτερη δύναμη των αγροτών της Φθιώτιδας, όπως αναφέρει το lamiareport.
Σημειώνεται πως οι αγρότες ενισχύουν συνεχώς τα μπλόκα και τις επόμενες ημέρες αναμένεται να σκληρύνουν τη στάσεις, τονίζοντας ότι δεν πρόκειται να κάνουν πίσω.























































