ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS


















































Πολιτικός σεισμός στην Τεχεράνη: Βουλευτής διάβασε στον «αέρα» άκρως απόρρητες επιστολές του Χαμενεΐ και τον «έκοψαν» άμεσα
Λίβανος: Χάσμα μεταξύ της ηγεσίας του Ισραήλ και των στρατιωτών στο μέτωπο για τους περιορισμούς εμπλοκής
Δημοσκόπηση-σοκ στο Ισραήλ: «Νικητής του πολέμου το Ιράν»
Θερινό Ηλιοστάσιο: Η μεγαλύτερη ημέρα του έτους - Κορύφωση της ηλιακής ισχύος
Ο Τραμπ δήλωσε στο Fox News ότι εάν το Ιράν κλείσει τα Στενά του Ορμούζ, «θα τους ανατινάξω τα πέταλα»
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Για να αυξηθεί η ευαισθητοποίηση για τους κινδύνους που εγκυμονεί η ζάχαρη για την υγεία μας, η Ένωση για τον Διαβήτη της Ταϊλάνδης ανέθεσε στον σχεδιαστή Nattakom Jangsem να σκεφτεί μια εκστρατεία που θα ενθαρρύνει το κοινό να μειώσει την πρόσληψη ζάχαρης. Όπως μπορείτε να δείτε από τις φρικιαστικές φωτογραφίες παρακάτω, το αποτέλεσμα είναι σοκαριστικά αποτελεσματικό.
Όλοι γνωρίζουμε ότι η ζάχαρη μας κάνει κακό, αλλά συχνά σκεφτόμαστε μόνο τις αρνητικές επιπτώσεις που έχει για τα δόντια μας και το βάρος μας. Αλλά η κατανάλωση μεγάλης ποσότητας ζάχαρης στη διατροφή μας μπορεί επίσης να προκαλέσει διαβήτη τύπου 2, η οποία μειώνει δραματικά την ικανότητα του σώματος να θεραπεύεται και μπορεί να οδηγήσει σε κοψίματα και πληγές που μπορεί στη συνέχεια να μολυνθούν και να οδηγήσουν ακόμη και σε ακρωτηριασμό.
Η εκστρατεία, με τίτλο «Το γλυκό σκοτώνει», έχει ως στόχο να μας δείξει τι μπορεί να κάνει στο σώμα μας ο διαβήτης τύπου 2, αλλά αντί να χρησιμοποιήσει απλές φωτογραφίες, ο Jangsem αποφάσισε να αναδημιουργήσει τραυματισμούς που σχετίζονται με τον διαβήτη, χρησιμοποιώντας αυτό ακριβώς που τους προκαλεί: τα γλυκά. Μπορεί να είναι δύσκολο να κοιτάξουμε τις τελικές εικόνες αλλά ένα πράγμα είναι σίγουρο: ότι θα το σκεφτούμε δυό φορές πριν φάμε το επόμενο γλυκό.
























































