ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS


















































Η Αστυνομία προειδοποιεί για ιστοσελίδα-απάτη μέσω της οποίας κλέβουν τραπεζικούς λογαριασμούς
Φλέγεται ξανά ο Κόλπος: Ανταλλαγή στρατιωτικών πληγμάτων μεταξύ ΗΠΑ και Ιράν στα Στενά του Ορμούζ
Κι όμως, γίνεται: Ο Μάκης που κέρδισε το Eurojackpot κερνάει ακόμη κι όταν δεν είναι εκεί – Η έκπληξη που
Η AHEPA αντιτίθεται στην πώληση κινητήρων τζετ ύψους 700 εκατομμυρίων δολαρίων στην Τουρκία, επιστολή προς τον Πρόεδρο Τραμπ
ΟΠΕΚΕΠΕ: Ένοχοι οι 57 από τους 58 Κρητικούς αγρότες για παράνομες επιδοτήσεις - Δήλωναν εκτάσεις στην Καστοριά
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Νέα “έκρηξη” Ερντογάν το Σάββατο με βαριές κατηγορίες προς την Ευρώπη. Ο ημιπαράφρονας αφού αποκάλεσε την Ευρώπη για μια ακόμη φορά “φασιστική”, κατηγόρησε τις χώρες της Ένωσης ότι καίνε τζαμιά.
Σε συγκέντρωση στην Κωνσταντινόπολη ο Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν είπε τα ακόλουθα, σύμφωνα με το Turkish Minute:
“Αποκαλείτε τον πρόεδρο της Τουρκίας δικτάτορα. Όταν τους αποκαλούμε ναζίδες, οι φασίστες ενοχλούνται. Εσείς δεν είστε που ζωγραφίζετε σβάστικες στους τείχους των τζαμιών μας; Δεν βάλατε φωτιά και καταστρέψατε τα τζαμιά μου; Είστε φασίστες, φασίστες!”, είπε ο Ερντογάν.
Η φράση “βάλατε φωτιά και καταστρέψατε τα τζαμιά μου” δεν ξέρουμε σε ποιους απευθύνεται διότι δεν γνωρίζουμε να έχει δικά του τζαμιά στην Ευρώπη ο Ερντογάν.
Εάν πάλι ο ημιπαράφρονας της Άγκυρας υπονοεί κάτι για τη Θράκη, καλό είναι να μετρά τα λόγια του, διότι μια φορά θα αναμετρηθεί με την Ελλάδα και δεν θα είναι 48 ώρες όπως εύχεται. Θα είναι ολοκληρωτικό και θα οδηγήσει σε διαμελισμό του πολυεθνικού φρενοκομείου του. Ας το έχει καλά αυτό στο μυαλό του…























































