ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS


















































Τα «ξύλινα τείχη» Ελλάδας-Ισραήλ φυλάνε την Ανατ. Μεσόγειο - Ο νεο-οθωμανισμός θα βυθιστεί στις θάλασσές μας!
Οι Ιρανοί αποχώρησαν από τις διαπραγματεύσεις με τις ΗΠΑ και απαιτούν επίσημη συγγνώμη του Ντόναλντ Τραμπ
20 μήνες φυλάκιση στην Άννα Μισέλ Ασημακοπούλου και 18 μήνες στον Μιχάλη Σταυριανουδάκη - ΕΛ.Α.Σ.: «Ηχηρή απάντηση στην κυβερνητική αλαζονεία»
Παραίτηση-σεισμός του Κιρ Στάρμερ υπό το βάρος εσωκομματικής «εξέγερσης»
Κατάρ: Στους 54 οι τραυματίες και 18 αγνοούμενοι από την έκρηξη στον τερματικό σταθμό του Ρας Λαφάν
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Δήλωση της τομεάρχου Περιβάλλοντος και Ενέργειας των Ανεξάρτητων Ελλήνων, Βουλευτού Νομού Κοζάνης Ραχήλ Μακρή για την αντισυνταγματική ιδιωτικοποίηση της ΕΥΔΑΠ από το ΣτΕ.
“Η Ολομέλεια του Συμβουλίου της Επικρατείας έκανε δεκτή την αίτηση κατοίκων της Αθήνας, που ζητούσαν να ακυρωθεί απόφαση με την οποία μεταβιβάστηκε χωρίς αντάλλαγμα από το Ελληνικό Δημόσιο στο ΤΑΙΠΕΔ το 34,033% του μετοχικού κεφαλαίου της ΕΥΔΑΠ.
To ΣτΕ έκρινε ότι η μετατροπή της ΕΥΔΑΠ σε ιδιωτική επιχείρηση είναι αντίθετη στα άρθρα 5 και 21 του Συντάγματος, τα οποία επιβάλλουν και κατοχυρώνουν την υγεία των πολιτών αλλά και το δικαίωμα στην προστασία της υγείας.
Το σχέδιο ιδιωτικοποίησης του νερού κατ’ εντολή της παγκόσμιας τράπεζας και του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου καταρρέει από την απόφαση της ολομέλειας του Συμβουλίου της Επικρατείας.
Ως τομεάρχης Περιβάλλοντος των Ανεξάρτητων Ελλήνων χαιρετίζω την απόφαση του ΣτΕ, η οποία δικαιώνει τον κοινοβουλευτικό και κοινωνικό αγώνα, που έδωσα μαζί με τους πολίτες. Αυτούς που αυθόρμητα αλλά υπεύθυνα μέσω κινήσεων ευαισθητοποίησης περνούν το μήνυμα για τη διατήρηση του δημόσιου χαρακτήρα του νερού”.
























































