ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS


















































Δημοσκόπηση Interview: Ακλόνητη στη δεύτερη θέση η ΕΛΑΣ - Τι γίνεται με Σαμαρά
ΕΛΑΣ: Αυτή είναι η σκιώδης κυβέρνηση του Αλέξη Τσίπρα - Τα ονόματα και οι αρμοδιότητες
Νόμος Κατσέλη: Νομοθετική ρύθμιση του υπ. Οικονομικών – Τι προβλέπει για δόσεις και αποπληρωμή
Ανατροπή στο διπλό φονικό στο Αίγιο: Στο μικροσκόπιο «ορφανό» DNA στο όπλο
Πανελλήνιες 2026: Οι τελικές εκτιμήσεις για τις βάσεις σε Πολυτεχνεία, Νομικές, Ιατρικές και Οικονομικές Σχολές
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Τι εφιαλτικότερο σενάριο για κάθε έθνος, η μείωση του πληθυσμού του, είναι για εμάς τους Έλληνες γεγονός.
Η υπογεννητικότητα σε συνδυασμό με τα μνημόνια μείωσε τον πληθυσμό του ελληνικού έθνους κατά 17.900 ανθρώπους.
Σύμφωνα με στοιχεία της Eurostat που δόθηκαν σήμερα στη δημοσιότητα στις Βρυξέλλες, ο ελληνικός πληθυσμός από 11,062 εκατ. την 1η Ιανουαρίου 2013 μειώθηκε στα 10,992 εκατ. την 1η Ιανουαρίου 2014.
Τα στοιχεία της κοινοτικής στατιστικής υπηρεσίας αναφέρουν ότι τον τελευταίο χρόνο οι γεννήσεις στη χώρα μας ανήλθαν σε 94.100, οι θάνατοι σε 112.100, δηλαδή η καθαρή μείωση του πληθυσμού ήταν 17.900.
Παράλληλα, η Ελλάδα μαζί με την Ιταλία και τη Γερμανία εμφανίζουν από τα πιο χαμηλά ποσοστά σε γεννήσεις στους “28” (από 8,5%ο) με πρώτη τη Ρουμανία (8,8%ο) ενώ τα υψηλότερα ποσοστά εμφανίζουν η Ιρλανδία (15%ο) και η Γαλλία (12,3%ο.)
Στην Ευρωπαϊκή Ένωση τα υψηλότερα ποσοστά θανάτων παρατηρούνται στη Βουλγαρία (14,4%ο) και τη Λετονία (14,3%ο) και τα χαμηλότερα στην Κύπρο (6,%) και την Ιρλανδία (6,5%ο).























































