ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS


















































Τα «ξύλινα τείχη» Ελλάδας-Ισραήλ φυλάνε την Ανατ. Μεσόγειο - Ο νεο-οθωμανισμός θα βυθιστεί στις θάλασσές μας!
Qatargate: Ένταλμα σύλληψης για τον Δημήτρη Αβραμόπουλο
20 μήνες φυλάκιση στην Άννα Μισέλ Ασημακοπούλου και 18 μήνες στον Μιχάλη Σταυριανουδάκη - ΕΛ.Α.Σ.: «Ηχηρή απάντηση στην κυβερνητική αλαζονεία»
Παραίτηση-σεισμός του Κιρ Στάρμερ υπό το βάρος εσωκομματικής «εξέγερσης»
Ο Νικόλας Φαραντούρης έδειξε σε Ευρωπαίους και Αμερικανούς βουλευτές την τουρκική κατοχή στη βόρεια Κύπρο
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Με επιστολή της, προς τον Υφυπουργό Αθλητισμού, κ. Λευτέρη Αυγενάκη, η ΠΑΕ Ολυμπιακός ζητά την παρέμβασή του, προκειμένου να δοθεί λύση στον χώρο του ελληνικού επαγγελματικού ποδοσφαίρου.
Οι ερυθρόλευκοι με την επιστολή τους στον υφυπουργό Αθλητισμού, Λευτέρη Αυγενάκη, του παραθέτουν στοιχεία και παραδείγματα της τελευταίας τριετίας που –όπως υποστηρίζουν- αποκαλύπτουν την εικόνα του πρωταθλήματος και φτάνουν στο σημείο να απειλήσουν μέχρι και με αποχώρηση από το πρωτάθλημα.
Συγκεκριμένα επισημαίνουν την ανάγκη να παρέμβει η κυβέρνηση, δια του αρμόδιου Υφυπουργού, «ώστε να αντιμετωπιστεί άμεσα η σημερινή κατάσταση και να διαμορφωθούν οι όροι για ένα νέο τοπίο στη διοίκηση και στη λειτουργία του ελληνικού ποδοσφαίρου».
Και τονίζουν ότι «εάν δεν υπάρξει παρέμβαση από την Κυβέρνηση δεν διατεθειμένοι να συνεχίσουν να παίρνουν μέρος σε ένα πρωτάθλημα που δεν διασφαλίζει ούτε το ελάχιστο της ισονομίας των ομάδων και οι διοργανώσεις του οποίου είναι απολύτως απαξιωμένες και χειραγωγούμενες».























































