ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS


















































Μααρίβ: Μεγαλύτερη απειλή για το Ισραήλ η Τουρκία παρά το Ιράν
Δίδυμοι σεισμοί 7,5 και 7,2 Ρίχτερ έπληξαν τη Βενεζουέλα
Άγριο φονικό στην Καλλιθέα με νεκρό έναν 15χρονο - Ήταν γνώριμος των Αρχών
Ισχυρός σεισμός 6,9 Ρίχτερ στη βόρεια Ιαπωνία
Ο Αβραμόπουλος προσέφυγε στον Άρειo Πάγο: Ζητά την ακύρωση του ευρωπαϊκού εντάλματος σύλληψης
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Η ρωσική Gazprom και η ουκρανική Naftogaz θα υπογράψουν μια νέα πενταετή συμφωνία για τη μεταφορά ρωσικού φυσικού αερίου στην Ευρώπη μέσω της Ουκρανίας, μετέδωσε το πρακτορείο RIA επικαλούμενο τον αντιπρόεδρο της ρωσικής κυβέρνησης Ντμίτρι Κόζακ.
Οι δύο ενεργειακοί κολοσσοί αναμένεται ότι θα υπογράψουν τη συμφωνία αυτή πριν από το τέλος του έτους.
Η τρέχουσα συμφωνία λήγει στις 31 Δεκεμβρίου.
Ένας εκπρόσωπος της Gazprom επιβεβαίωσε ότι οι δύο πλευρές υπέγραψεν ένα πρωτόκολλο συνεργασίας, χωρίς να δώσει περισσότερες διευκρινίσεις.
Η ουκρανική προεδρία από την πλευρά της επιβεβαίωσε μέσω του Facebook ότι έχει επιτευχθεί μια τελική συμφωνία και ότι περισσότερες λεπτομέρειες θα ανακοινωθούν το Σάββατο.























































