ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS


















































Τα «ξύλινα τείχη» Ελλάδας-Ισραήλ φυλάνε την Ανατ. Μεσόγειο - Ο νεο-οθωμανισμός θα βυθιστεί στις θάλασσές μας!
Οι Ιρανοί αποχώρησαν από τις διαπραγματεύσεις με τις ΗΠΑ και απαιτούν επίσημη συγγνώμη του Ντόναλντ Τραμπ
Παραίτηση-σεισμός του Κιρ Στάρμερ υπό το βάρος εσωκομματικής «εξέγερσης»
20 μήνες φυλάκιση στην Άννα Μισέλ Ασημακοπούλου και 18 μήνες στον Μιχάλη Σταυριανουδάκη - ΕΛ.Α.Σ.: «Ηχηρή απάντηση στην κυβερνητική αλαζονεία»
Qatargate: Ένταλμα σύλληψης για τον Δημήτρη Αβραμόπουλο
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Ο υπουργός Εξωτερικών της Αυστρίας Αλεξάντερ Σάλενμπεργκ διεγνώσθη θετικός στον νέο κορωνοϊό και είναι πιθανόν να μολύνθηκε σε σύνοδο με τους ομολόγους του της ΕΕ την Δευτέρα, δήλωσε το Σάββατο εκπρόσωπος του υπουργείου του.
«Για προληπτικούς λόγους όλα τα μέλη της κυβέρνησης θα υποβληθούν σε τεστ σήμερα.
»Υπάρχει υποψία ότι ο Σάλενμπεργκ μπορεί να μολύνθηκε στο συμβούλιο εξωτερικών υποθέσεων (της ΕΕ) στο Λουξεμβούργο τη Δευτέρα», πρόσθεσε η εκπρόσωπος του αυστριακού υπουργείου Εξωτερικών, η οποία διευκρίνισε ότι ο Σάλενμπεργκ δεν παρουσιάζει συμπτώματα και διεγνώσθη θετικός στον νέο κορωνοϊό σε τακτικό τεστ στο οποίο υπεβλήθη.
Ο Αυστριακός υπουργός Εξωτερικών παρέστη επίσης σε υπουργικό συμβούλιο που έγινε την Τετάρτη, σημείωσε η εκπρόσωπος του υπουργείου του, προσθέτοντας ότι όλοι οι παρευρισκόμενοι σε αυτό φορούσαν προστατευτικές μάσκες, αλλά θα υποβληθούν σε εξετάσεις για προληπτικούς λόγους.























































