ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS


















































Τα «ξύλινα τείχη» Ελλάδας-Ισραήλ φυλάνε την Ανατ. Μεσόγειο - Ο νεο-οθωμανισμός θα βυθιστεί στις θάλασσές μας!
Οι Ιρανοί αποχώρησαν από τις διαπραγματεύσεις με τις ΗΠΑ και απαιτούν επίσημη συγγνώμη του Ντόναλντ Τραμπ
Ο Τραμπ δήλωσε στο Fox News ότι εάν το Ιράν κλείσει τα Στενά του Ορμούζ, «θα τους ανατινάξω τα πέταλα»
Παραίτηση-σεισμός του Κιρ Στάρμερ υπό το βάρος εσωκομματικής «εξέγερσης»
Κατάρ: Στους 54 οι τραυματίες και 18 αγνοούμενοι από την έκρηξη στον τερματικό σταθμό του Ρας Λαφάν
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Νεκροί εντοπίστηκαν τελικά οι δύο ορειβάτες που καταπλακώθηκαν από χιονοστιβάδα στη θέση Ξηρολάκι στον Όλυμπο.
Σημειώνεται πως πρόκειται για δύο άνδρες, γιατρούς του Γενικού Νοσοκομείου της Λάρισας, που έχασαν την ζωή τους.
Για το περιστατικό εξέδωσε ανακοίνωση και ο Ιατρικός Σύλλογος Λάρισας ο οποίος αναφέρει τα εξής:
«Ο Ιατρικός Σύλλογος Λάρισας εκφράζει την ανείπωτη θλίψη του για τον άδικο θάνατο δύο μάχιμων γιατρών, μετά από τραγικό ατύχημα στον Όλυμπο.
»Η ιατρική κοινότητα αλλά και η κοινωνία της Λάρισας είναι συγκλονισμένη.
»Ο πρόωρος θάνατος των δύο συναδέλφων ενός αναισθησιολόγου και ενός παθολόγου-εντατικολόγου, επιμελητών Α΄ της ΜΕΘ του Γ.Ν. Λάρισας, από πτώση χιονοστιβάδας στο βουνό των Θεών, κατά την άσκηση του αγαπημένου τους αθλήματος της ορειβασίας, μας συγκλονίζει και ταυτόχρονα μας προβληματίζει γιατί ο χαμός τους αφαιρεί από την πρώτη γραμμή της μάχης κατά του κορoνοϊού δύο αξιόλογους επιστήμονες.
»Θερμά συλλυπητήρια στις οικογένειες τους».























































