ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS


















































Μααρίβ: Μεγαλύτερη απειλή για το Ισραήλ η Τουρκία παρά το Ιράν
Δίδυμοι σεισμοί 7,5 και 7,2 Ρίχτερ έπληξαν τη Βενεζουέλα
Άγριο φονικό στην Καλλιθέα με νεκρό έναν 15χρονο - Ήταν γνώριμος των Αρχών
Ο Αβραμόπουλος προσέφυγε στον Άρειo Πάγο: Ζητά την ακύρωση του ευρωπαϊκού εντάλματος σύλληψης
ΗΠΑ: Οργή στο Κογκρέσο για τις εξοπλιστικές «δουλίτσες» Τραμπ με Ερντογάν
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Θέλουν και τουρισμό. Το SUPERRUNNER JET, που έφτασε στην Νάξο στις 14.20 της Τετάρτης (10/5), παράτησε τους επιβάτες που το περίμεναν για να επιβιβαστούν, πήρε παρά μόνο ελάχιστους κι αναχώρησε για το επόμενο νησί, τη Σαντορίνη. Πρωτοφανές;
Σύμφωνα με καταγγελίες στην ιστοσελίδα μας, οι επιβάτες Έλληνες και αλλοδαποί, που δεν ειδοποιήθηκαν, έτρεχαν να επιβιβαστούν, τους κοίταγαν πάνω από το πλοίο κι απλά τους εγκατέλειψαν.
Οι επιβάτες που εγκαταλείφθηκαν στη Νάξο προσπαθούσαν να βρουν το δίκιο τους…
Σύμφωνα με νεότερες πληροφορίες, η εταιρεία φόρτωσε όσους επιβάτες ήθελαν σε άλλο καράβι, που επέστρεφε στον Πειραιά.
Για τους υπόλοιπους υπάρχει μόνο η επιλογή να μείνουν στη Νάξο, να διανυκτερεύουν εκεί για να φύγουν με άλλο πλοίο για Σαντορίνη την Πέμπτη.
Οι ξένοι τουρίστες έπαθαν πανικό κι απελπισία ενώ οι υπεύθυνοι ρίχνουν τις ευθύνες στο Λιμενικό.























































