ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS


















































Τα «ξύλινα τείχη» Ελλάδας-Ισραήλ φυλάνε την Ανατ. Μεσόγειο - Ο νεο-οθωμανισμός θα βυθιστεί στις θάλασσές μας!
Qatargate: Ένταλμα σύλληψης για τον Δημήτρη Αβραμόπουλο
Παραίτηση-σεισμός του Κιρ Στάρμερ υπό το βάρος εσωκομματικής «εξέγερσης»
20 μήνες φυλάκιση στην Άννα Μισέλ Ασημακοπούλου και 18 μήνες στον Μιχάλη Σταυριανουδάκη - ΕΛ.Α.Σ.: «Ηχηρή απάντηση στην κυβερνητική αλαζονεία»
Θεώνη (ΕΛ.Α.Σ.): «Πρώτη φορά βλέπω τόσο άγχος στα πάνελ για τη φορολόγηση του πλούτου»
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Το ουκρανικό κοινοβούλιο επικύρωσε την Πέμπτη 08/05 την «ιστορική» συμφωνία που υπέγραψε η ουκρανική κυβέρνηση με τις ΗΠΑ, για προνομιακή πρόσβαση της Ουάσιγκτον στους φυσικούς πόρους της Ουκρανίας, όπως ανακοίνωσε η υπουργός Οικονομίας.
Συνολικά 338 βουλευτές υπερψήφισαν τη συμφωνία, χωρίς καμία αντίθετη ψήφο, σύμφωνα με τον Ολεξάντρ Μερέζκο, επικεφαλής της επιτροπής εξωτερικών υποθέσεων της Βουλής.
«Η Βουλή επικύρωσε τη συμφωνία οικονομικής συνεργασίας Ουκρανίας-ΗΠΑ», ανέφερε η υπουργός Γιούλια Σβιριντένκο σε ανάρτηση στο «X», εκφράζοντας την ελπίδα ότι θα διευκολύνει την παροχή νέας αμερικανικής στρατιωτικής βοήθειας κατά της ρωσικής εισβολής.
Μετά από εβδομάδες διαπραγματεύσεων, Κίεβο και Ουάσιγκτον υπέγραψαν την περασμένη εβδομάδα συμφωνίες για τα ουκρανικά ορυκτά και χρηματοδότηση για την ανοικοδόμηση της χώρας.
Η συμφωνία ανοίγει προοπτικές για περαιτέρω αμερικανική στρατιωτική υποστήριξη, χωρίς ωστόσο σαφείς δεσμεύσεις ασφαλείας.
Προωθήθηκε με έντονες προσπάθειες του Αμερικανού προέδρου Ντόναλντ Τραμπ και θεωρείται κρίσιμη για την αποκατάσταση των σχέσεων του Κιέβου με τον Λευκό Οίκο, κύριο υποστηρικτή του στον πόλεμο κατά της Ρωσίας.























































