Ισλαμικό ΚράτοςΙσραήλΤουρκίαΚουρδιστάνΟυκρανίαΚορωνοϊός - ΚορονοϊόςΕνέργειαΤζιχαντιστές
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ:
info@tribune.gr
Αίθουσα Σύνταξης
Τμήμα ειδήσεων tribune.gr

Ποια εταιρεία αναψυκτικών και ελληνική γαλακτοβιομηχανία ένωσαν τις δυνάμεις τους

Ποια εταιρεία αναψυκτικών και ελληνική γαλακτοβιομηχανία ένωσαν τις δυνάμεις τους
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Διαβάστε σχετικά για Αναψυκτικά, Γαλακτοβιομηχανία,

Νέο deal έσκασε στην ελληνική αγορά αφού τις δυνάμεις τους σε επίπεδο διανομής στη μικρή λιανική ενώνουν ελληνική εταιρεία αναψυκτικών και ελληνική γαλακτοβιομηχανία.

Πληροφορίες του capital. gr αναφέρουν πως η ΔΕΛΤΑ, μετά από σχετική συμφωνία που υπέγραψε πριν από λίγο διάστημα με την Green Cola, αναλαμβάνει τη διανομή των προϊόντων της τελευταίας. Μέσω αυτής της συμφωνίας η Green Cola βάζει “πόδι» σε ένα μεγάλο κομμάτι της λιανικής, αυτό της μικρής (περίπτερα, ψιλικά, φούρνοι κ.α.), η οποία πριμοδοτεί τις επιχειρήσεις που έχουν προϊόντα επιθυμίας όπως είναι τα αναψυκτικά.

Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες η συγκεκριμένη συμφωνία, που όπως εκτιμούν παράγοντες της αγοράς θα ανατρέψει τις ισορροπίες και τα δεδομένα σε αυτό το κομμάτι της αγοράς, θα αρχίσει να τρέχει μέσα στο αμέσως επόμενο διάστημα και θα δώσει “πόντους», όπως εκτιμούν οι ίδιοι, στην Green Cola. Και αυτό γιατί τα συγκεκριμένα σημεία, η τροφοδοσία των οποίων θα γίνεται δύο φορές την εβδομάδα, αποτελεί έναν σημαντικό κρίκο στην αλυσίδα της λιανικής.

Ήδη η Green Cola έχει καταφέρει μέσα στα πέντε πρώτα χρόνια της ζωής της να κατακτήσει προβεβλημένη θέση στα ράφια των σούπερ μάρκετ και τη δεύτερη θέση στην κατηγορία cola, στο συγκεκριμένο κανάλι, αφήνοντας πίσω της την Pepsico – ΗΒΗ.

Εκτός από την ελληνική αγορά, όπου τα σχέδιά της εταιρείας δεν περιορίζονται μόνο στις εμπορικές συμφωνίες και στην κυκλοφορία νέων προϊόντων, αλλά και στην παραγωγική της επέκταση κατά το μοντέλο που ακολουθεί ήδη με την ΕΑΣΑ Αργολίδας, ψηλά έχει τεθεί ο πήχης και για τις διεθνείς αγορές.

Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες η εταιρεία, η οποία ακολουθεί το μοντέλο πολυεθνικής για την παραγωγική της επέκταση (σ.σ. δηλαδή παραχωρεί τα δικαιώματα χρήσης των brands της και προμηθεύει τους συνεργάτες της με την πρώτη ύλη οι οποίοι με τη σειρά τους θα τα παράγουν και θα τα διαθέτουν στις τοπικές αγορές) στοχεύει έως το τέλος του έτους να έχει επεκταθεί παραγωγικά σε 15 αγορές.

Ήδη τα προϊόντα της έχουν παρουσία σε 20 χώρες, με έντονη παρουσία σε Γερμανία, Πολωνία, Χόνγκ Κόνγκ, Ομάν, Σαουδική Αραβία, Νότια Αφρική κ.α., παράγονται ήδη σε Κύπρο και Σαουδική Αραβία ενώ στα σχέδια είναι και η παραγωγική επέκταση και στην Αμερικανική Ήπειρο και συγκεκριμένα στη Βολιβία.

Διαβάστε περισσότερα άρθρα

58χρονος ήπιε ληγμένα αναψυκτικά και πέθανε

Γνωστός επιχειρηματίας δίνει 300.000 ευρώ επιδόματα γέννας στους εργαζομένους του (φωτο)

Αλκοολικός πατέρας έδινε μόνο Κόκα Κόλα στα παιδιά του – Έχασαν δόντια και τη φωνή τους

Η Επιτροπή Ανταγωνισμού άναψε “πράσινο φως” για τη συνένωση ΜΕΒΓΑΛ – ΔΕΛΤΑ

Τέλος για την ιστορική γαλακτοβιομηχανία «Αγνογάλ»

Πολιτική Απορρήτου - Στοιχεία Εταιρείας
Για έγκυρη ενημέρωση πατήστε follow και ακολουθήστε μας στο twitter
Follow @tribunegr