ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS


















































Έντρομοι οι Τούρκοι με το Δόγμα Δένδια για το Αιγαίο - Απειλούν την Ελλάδα με πόλεμο και καταστροφή
Υποκρισία στην ΕΕ: Διαφθορά και ξένη επιρροή πίσω από την επιλεκτική αναγνώριση της Παλαιστίνης
Ο Νίκος Δένδιας τρομάζει τους Τούρκους - Το υπ. Άμυνας της Τουρκίας απαντά στο Δόγμα Δένδια
Φήμες για δολοφονία του οπλαρχηγού Γιασέρ Άμπου Σαμπάμπ στην Ανατολική Ράφα που πολεμά τη Χαμάς
Ο Νίκος Δένδιας πρώτος Έλληνας ΥΕΘΑ στην Ιαπωνία: Ελληνοϊαπωνική αμυντική συνεργασία και Διεθνές Δίκαιο της Θάλασσας (UNCLOS)
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Στιγμές τρόμου έζησε ένας 12χρονος στον Βόλο το απόγευμα της Παρασκευής 1/3. Σύμφωνα με όσα καταγγέλλει η μητέρα του στο TheNewspaper.gr, το παιδί κατευθυνόταν στο σχολείο του στην περιοχή του Διμηνίου, προκειμένου να παίξει με το ποδήλατό του.
Γύρω στις 19.30 το απόγευμα, κι ενώ βρισκόταν στη διαδρομή από το σπίτι του προς το σχολικό συγκρότημα, δύο νεαροί ηλικίας περίπου 16 ετών, οι οποίοι κινούνταν με μηχανάκι, κάνοντας ελιγμούς, διέκοψαν την πορεία του 12χρονου με σκοπό να του επιτεθούν.
Ειδικότερα, τον έβρισαν, του τράβηξαν τη μπλούζα που φορούσε με το λογότυπο της ομάδας μπάσκετ Lakers του NBA και του έσκισαν με μαχαίρι το καπέλο της ίδιας ομάδας.
Στη συνέχεια, εξαπέλυσαν απειλές εναντίον του 12χρονου, πως θα του σπάσουν τα δόντια για να τον τιμωρήσουν.
Ευτυχώς, ο μικρός πρόλαβε και εγκατέλειψε το σημείο, επιστρέφοντας στο σπίτι του.
Το περιστατικό καταγγέλθηκε στην Αστυνομία και ερευνάται.
Ένας μαθητής 15 ετών στο Καματερό έπεσε θύμα σχολικού εκφοβισμού, με έναν συμμαθητή του να τον χτυπά πολλές φορές, ενώ άλλοι από την ίδια παρέα τραβούσαν βίντεο.
Η υπόθεση άρχισε να αναδεικνύεται όταν το βίντεο έφτασε στα χέρια της μητέρας του 15χρονου μαθητή.
Όπως ανέφερε η ίδια, το παιδί μαζί με τους φίλους του είχαν πάει σε ένα σχολικό συγκρότημα να παίξουν.
Κάποια στιγμή, ένα άτομο από άλλη παρέα, επιτέθηκε στον 15χρονο κι ενώ τον χτυπούσε, ένας άλλος βιντεοσκοπούσε.























































