ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS


















































ΗΠΑ: Οργή στο Κογκρέσο για τις εξοπλιστικές «δουλίτσες» Τραμπ με Ερντογάν
Ο Τραμπ εξετάζει την πώληση F-35 στον Ερντογάν - Το Ισραήλ αντιδρά
Σε τροχιά σύγκρουσης Ρούμπιο και Τραμπ: «Τρελοί ισλαμιστές» η νέα ηγεσία του Ιράν
Η Αστυνομία προειδοποιεί για ιστοσελίδα-απάτη μέσω της οποίας κλέβουν τραπεζικούς λογαριασμούς
«Χρειαζόμαστε κάθε άνδρα και γυναίκα μαχητή» - Εγιάλ Ζαμίρ για τις ελλείψεις στον ισραηλινό στρατό
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Ακόμη και την τιμή των 3 ευρώ αναμένεται να ξεπεράσει η τιμή στο σουβλάκι.
Ενδιαφέρον έχει να εξετάσει κανείς τον λόγο για τον οποίο ενδέχεται να ανέβει η τιμή.
Ο πρόεδρος του σωματείου των ψητοπωλών Αττικής, Ανδρέας Ανδριανάκης, μίλησε στο Mega για τις ανατιμήσεις στο σουβλάκι.
Ο κ. Ανδριανάκης ανέφερε χαρακτηριστικά πως λόγω των μεγάλων ανατιμήσεων, το σουβλάκι θα παραμείνει ακόμα σε τέτοια περίοδο το πιο φθηνό προϊόν.
Ο λόγος που ακριβαίνει είναι το μεγάλο κόστος των πλαστικών, της κάβας, των κρεάτων, της μαναβικής, καθώς και όλων των αναγκαίων για τη λειτουργία ενός ψητοπωλείου.
Μάλιστα, ο πρόεδρος των ψητοπωλών τόνισε πως θα προσπαθήσει ο κλάδος να κρατήσει την τιμή στο σουβλάκι, κάτω από τα 3 ευρώ, και να κυμανθεί στα 2,70 ευρώ.























































