ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS


















































Νίκος Δένδιας: «Η θάλασσα είναι ο φυσικός μας χώρος» - «Ο Άη Νικόλας σκέποι τις θάλασσες, σκέποι τον Στόλο, σκέποι
Ρήξη Χαμάς-Δικτύων Μουσουλμανικής Αδελφότητας: Αγνοούνται εκατομμύρια δολάρια που προορίζονταν για τη Γάζα
Διπλωματική ένταση: Η Απεσταλμένη του ΟΗΕ για την Κύπρο αποκάλεσε τα κατεχόμενα «τουρκική πλευρά της Κύπρου» - Η Νίνα Κασιμάτη
Ιράν: Συνελήφθησαν δύο διοργανωτές μαραθωνίου επειδή γυναίκες έτρεξαν χωρίς χιτζάμπ
Πάνω από 1.000 Αμερικανοί χριστιανοί προσευχήθηκαν μαζικά για την Ιερουσαλήμ στο Δυτικό Τείχος
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
«Δεν υπάρχει καμία απολύτως επιβάρυνση από τις ανατιμήσεις στην αγορά ενέργειας για τους 500.000 πελάτες, που “κλείδωσαν” σταθερά τιμολόγια με τα προϊόντα ΔΕΗ ΔΕΗ myHome Online, ΔΕΗ myHome Enter και ΔΕΗ myHome Enter+» αναφέρει η ΔΕΗ σε ανακοίνωση – απάντησή της σε δημοσιεύματα του Τύπου.
Όπως επισημαίνει η επιχείρηση, «οι νέοι τιμοκατάλογοι των συγκεκριμένων προϊόντων αφορούν όσους τα επιλέξουν από τις 11.04.2022 και η τιμή που θα “κλειδώσουν” θα παραμείνει σταθερή μέχρι το τέλος της σύμβασης».
«Κατά συνέπεια, κανένας πελάτης της ΔΕΗ που έχει ήδη επιλέξει τα προϊόντα σταθερού τιμολογίου δεν έχει δει, ούτε θα δει αύξηση στον λογαριασμό του σε όλη τη διάρκεια της σύμβασης» τονίζεται στην ανακοίνωση.
Η ΔΕΗ υπενθυμίζει παράλληλα ότι «με τις πολιτικές εκπτώσεων που εφαρμόζει, σε συνδυασμό με τις επιδοτήσεις της Πολιτείας, έχει απορροφήσει το 75% των επιβαρύνσεων του κόστους ενέργειας για το 76% των πελατών της με κυμαινόμενα τιμολόγια και το 50% των επιβαρύνσεων για τους υπόλοιπους πελάτες της, που δεν καλύπτονται από την κρατική επιδότηση».























































