ΤζιχαντιστέςΒαλκάνιαΤουρκίαΚουρδιστάνΙσραήλΚύπροςΑρμενίαΛιβύηΕλληνική Ομογένεια
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ:
info@tribune.gr
Αίθουσα Σύνταξης
Τμήμα ειδήσεων tribune.gr

Σταματούν τις κινητοποιήσεις τους οι λιμενεργάτες στον Πειραιά

Σταματούν τις κινητοποιήσεις τους οι λιμενεργάτες  στον Πειραιά
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS

Σε αναστολή των απεργιακών τους κινητοποιήσεων ύστερα από 27 ημέρες, προχώρησαν οι λιμενεργάτες και αρχιεργάτες στον Οργανισμό Λιμένος Πειραιώς.

Στη Θεσσαλονίκη οι συνάδελφοί τους που συνεχίζουν αναμένεται να συνεδριάσουν την Τρίτη προκειμένου να καθορίσουν τη στάση τους.

Την ίδια ώρα οι υπάλληλοι των λιμανιών σε Πειραιά και Θεσσαλονίκη συνεχίσουν τις απεργιακές τους κινητοποιήσεις, ενώ η Ομοσπονδία Υπαλλήλων Λιμανιών Ελλάδας που καλεί τους εργαζόμενους την Τρίτη το πρωί στις 11:00 σε συγκέντρωση στον ΟΛΠ, με  ανακοίνωσή της ζητάει από την κυβέρνηση να απαλείψει από τη νέα σύμβαση παραχώρησης για το Γενικό Κανονικό Προσωπικού, τη διάταξη με τη φράση «κατάργηση» από το διοικητικό συμβούλιο του ΟΛΠ.

“Εάν παραμείνει η φράση “κατάργηση”, σημαίνει ότι η Cosco θα αποκτήσει πλήρες “διευθυντικό δικαίωμα”

«Εάν παραμείνει η φράση “κατάργηση”, σημαίνει ότι η Cosco ως ΟΛΠ ΑΕ θα αποκτήσει πλήρες “διευθυντικό δικαίωμα” και θα καταργήσει κάθε πρόβλεψη του Γενικού Κανονισμού Προσωπικού και ειδικότερα σχετικά με τη λύση της εργασιακής σχέσης» αναφέρεται στην ανακοίνωση της ΟΜΥΛΕ. Επίσης προσθέτει ότι οι μετατάξεις είναι μόνο σε επίπεδο εξαγγελίας.

Εξάλλου, ο πρόεδρος της Ένωσης Λιμενεργατών στον ΟΛΠ Νίκος Γεωργίου μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ για το ποιος είναι ο λόγος για τον οποίο ανέστειλαν οι λιμενεργάτες και επόπτες στο λιμάνι του Πειραιά τις κινητοποιήσεις τους, τόνισε ότι η κυβέρνηση μπόρεσε μετά από διαβουλεύσεις να εξασφαλίσει το γεγονός ότι ο γενικός κανονισμός εργασίας των εργαζομένων δεν μπορεί να καταργηθεί μονομερώς από τον νέο διαχειριστή που θα είναι η Cosco.

Πρόσθεσε ότι στην περίπτωση που αποφασιστούν κάποιες αλλαγές από τον νέο διαχειριστή θα πρέπει να προηγηθούν διαβουλεύσεις με τους εκπροσώπους των συνδικάτων και στην περίπτωση που διαφωνήσουν οι δύο πλευρές τότε δεν υπάρχει άλλη λύση από τη διαιτησία μέσω του Οργανισμού Μεσολάβησης και Διαιτησίας.

Διαβάστε περισσότερα άρθρα

Handelsblatt: Τo λιμάνι του Πειραιά είναι τώρα το κορυφαίο στη Μεσόγειο

CNBC: Γιατί η Κίνα θέλει να κάνει τον Πειραιά το κορυφαίο λιμάνι της Ευρώπης

Handelsblatt: Το λιμάνι του Πειραιά θα εκτοπίσει Αμβούργο και Βρέμη

Έργα 800 εκατ. ευρώ με το νέο master plan του ΟΛΠ για το λιμάνι του Πειραιά

Handelsblatt: Στο λιμάνι του Πειραιά η μεγαλύτερη διακίνηση κοντέινερ στη Μεσόγειο

Για έγκυρη ενημέρωση πατήστε follow και ακολουθήστε μας στο twitter
Follow @tribunegr