ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS


















































Τα «ξύλινα τείχη» Ελλάδας-Ισραήλ φυλάνε την Ανατ. Μεσόγειο - Ο νεο-οθωμανισμός θα βυθιστεί στις θάλασσές μας!
Οι Ιρανοί αποχώρησαν από τις διαπραγματεύσεις με τις ΗΠΑ και απαιτούν επίσημη συγγνώμη του Ντόναλντ Τραμπ
Δημοσκόπηση-σοκ στο Ισραήλ: «Νικητής του πολέμου το Ιράν»
Ο Τραμπ δήλωσε στο Fox News ότι εάν το Ιράν κλείσει τα Στενά του Ορμούζ, «θα τους ανατινάξω τα πέταλα»
Ο Τραμπ προειδοποίησε τους Ιρανούς για τα Στενά του Ορμούζ: «Αν τα κλείσετε, δεν θα έχετε πλέον χώρα» - «Δεν
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Απεργούν οι μηχανοδηγοί του Μετρό την Πέμπτη 26 Οκτωβρίου, διαμαρτυρόμενοι για την ιδιωτικοποίηση με την ένταξη τους στο υπερταμείο αποκρατικοποιήσεων.
Όπως αναφέρουν σε ανακοίνωσή τους, «οι εργαζόμενοι στο Μετρό αντιστεκόμαστε στο χάος που οδηγεί τις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας η επικείμενη ιδιωτικοποίηση με την ένταξη τους στο υπερταμείο αποκρατικοποιήσεων».
Παράλληλα τονίζουν πως, «ο χάος αυτό που εκτός από τους εργαζόμενους το βιώνουν πλέον και οι εκατοντάδες χιλιάδες επιβατών που χρησιμοποιούν τα μέσα μαζικής μεταφοράς. Το βιώνουν καθημερινά στις ατέλειωτες ώρες αναμονής στημένοι στις τεράστιες ουρές μπροστά από τα εκδοτήρια για την έκδοση ηλεκτρονικής κάρτας απεριορίστων διαδρομών, από εργαζόμενους στα πρόθυρα κατάρρευσης από την ένταση των ατελείωτων ωρών εργασίας χωρίς κανένα διάλειμμα».
Καταλήγοντας επισημαίνουν για πολλοστή φορά «ότι την απαράδεκτη κατάσταση την έχει δημιουργήσει η αυταρχική ηγεσία του Υπουργείου Μεταφορών προκειμένου να τηρήσει τις χρονικές δεσμεύσεις της στους μελλοντικούς αγοραστές. Αυτά που συμβαίνουν τώρα δεν θα είναι προσωρινά. Η χαοτική αυτή κατάσταση ξεκινώντας από τα εκδοτήρια αποκτά μόνιμα χαρακτηριστικά σε όλες τις υπηρεσίες του δικτύου και στην τεχνική βάση με ελλείψεις ανταλλακτικών και βασικών μέσων για την ομαλή λειτουργία και συντήρηση του δικτύου».























































