ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS


















































Ισραήλ - Ο επικεφαλής της Σιν Μπετ προειδοποιεί: «Η επόμενη 7η Οκτωβρίου θα συμβεί στο Εϊλάτ»
Ποιος είναι ο Άντι Μπέρναμ, ο επόμενος Πρωθυπουργός του Ηνωμένου Βασιλείου
Σε πλήρη εξέλιξη η στρατιωτική επαναπροσέγγιση Αιγύπτου και Τουρκίας
Πρώην Αξιωματούχος της Μοσάντ: Το Ισραήλ να εξοντώνει τζιχαντιστές στην Τουρκία - Διευρυνόμενη επιρροή του Κατάρ εντός της κυβέρνησης Τραμπ
Δημοσκόπηση Interview: Ακλόνητη στη δεύτερη θέση η ΕΛΑΣ - Τι γίνεται με Σαμαρά
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Καμπανάκι κινδύνου χτύπησε ο Ευθύμιος Λέκκας για την Ελλάδα με αφορμή τη νέα κακοκαιρία με την ονομασία «Πηνελόπη» που πλήττει τη χώρα.
O καθηγητής του τμήματος Γεωλογίας και Γεωπεριβάλλοντος στο Πανεπιστήμιο Αθηνών και Πρόεδρος του Οργανισμού Αντισεισμικού Σχεδιασμού και προστασίας (ΟΑΣΠ) τόνισε τα εξής:
«Υπάρχει η αίσθηση ότι θα είναι συχνότερα τα έντονα καιρικά φαινόμενα, αλλά είναι πλέον και επιστημονικά τεκμηριωμένο ότι θα πολλαπλασιαστούν επί τρεις φορές τα επόμενα δυο- τρία χρόνια αυτά τα φαινόμενα.
»Για παράδειγμα, αν θα είχαμε τρία πλημμυρικά φαινόμενα φέτος θα έχουμε εννιά.
»Θα έχουμε πιο συχνές και πιο έντονες βροχοπτώσεις.
»Πρέπει να δούμε εκ νέου τον επιχειρησιακό σχεδιασμό της πολιτικής προστασίας.
»Αυτό γίνεται ήδη αλλά χρειάζεται να γίνουν προσεκτικά και μεθοδικά οι βελτιώσεις.
»Χρειάζεται πολιτική βούληση σε όλα τα επίπεδα και κυρίως στο διαχειριστικό.
»Δεν μπορεί να χρειαζόμαστε έναν πυροσβεστικό κρουνό και να θέλουμε για να τον πάρουμε 1,5 χρόνο.
»Μπαίνουμε σε μια νέα εποχή. Χρειάζονται πόροι που δεν τους έχουμε.
»Είμαστε ένα κράτος σε πτώχευση. Δεν μπορούμε να είμαστε αισιόδοξοι.
»Τα γεγονότα τρέχουν και δεν τα προλαβαίνουμε. Στο Μάτι δεν θα έχουμε μεγάλα προβλήματα από πλημμύρες, ενώ στη Μάνδρα μπορεί κάλλιστα να αναπτυχθούν μεγάλα πλημμυρικά φαινόμενα».























































