ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Διαβάστε σχετικά για Αεροπλάνο, Αεροσκάφος, Βομβαρδιστικό Kalinin Κ 7, Δεύτερος Παγκόσμιος Πόλεμος, Ρωσία, Σοβιετική Ένωση (ΕΣΣΔ), Φωτογραφίες,


















































Κρήτη: Πάνε τους αγρότες για «εγκληματική οργάνωση» - Πανικόβλητο το καθεστώς Μητσοτάκη
Κρήτη-Χανιά: Οι αγρότες ανέτρεψαν περιπολικό της Αστυνομίας - Σε πανικό το καθεστώς Μητσοτάκη
Αποκάλυψη Φαραντούρη: Ωρολογιακή βόμβα €1 δισ. τα χρέη αγροτών
Η Μόσχα χαιρετίζει τη νέα στρατηγική ασφαλείας των ΗΠΑ: «Σε μεγάλο βαθμό συνεπής» με το όραμα της Ρωσίας
Νίκος Καραχάλιος: Η Καρυστιανού συμβουλεύεται μία αστρολόγο, μία «γερόντισσα» από τη Συρία ενώ «παίζει» κι ένας Αρχάγγελος (βίντεο)
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Στη δεκαετία του 1930 οι ένοπλες δυνάμεις της Σοβιετικής Ένωσης είχαν την… έμπνευση να κατασκευάσουν γιγάντια πολεμικά αεροπλάνα.
Βεβαίως για να πετάξουν αυτά τα ιπτάμενα φρούρια χρειάζονταν όσες περισσότερες προπέλες ήταν δυνατόν, μιας και η αεριοπροώθηση δεν είχε εφαρμοστεί ακόμα τότε.
Από αυτά τα γιγάντια αεροπλάνα δεν έχουν σωθεί πολλές φωτογραφίες ή άλλα στοιχεία, τόσο εξαιτίας του γεγονότος ότι θεωρούνταν άκρως απόρρητα, όσο και επειδή έχει περάσει πολύς καιρός.
Ωστόσο, μας έχουν σωθεί κάποιες εικόνες και σχέδια από το γιγάντιο βαρύ βομβαρδιστικό Kalinin Κ 7, του οποίου την αναπαράσταση βασισμένη στα σχέδια και τις φωτογραφίες σας την παρουσιάζουμε μαζί με αυθεντικό υλικό.
Στο αυθεντικό σχέδιο του αεροσκάφους υπήρχαν 6 μηχανές, αλλά στην πορεία προστέθηκαν ακόμα δύο επειδή τους έβγαινε βαρύ.
Το ίδιο αεροσκάφος υπήρχε η δυνατότητα να χρησιμοποιηθεί και ως επιβατικό και θα μπορούσε να μεταφέρει 120 ταξιδιώτες, αριθμός ρεκόρ για εκείνη την εποχή.
Ως μεταγωγικό του στρατού, με τις κατάλληλες τροποποιήσεις, θα μπορούσε να μεταφέρει μέχρι και 112 πλήρως εξοπλισμένους αλεξιπτωτιστές, ενώ ως βομβαρδιστικό μπορούσε να μεταφέρει βόμβες συνολικού βάρους 9.600 κιλών. Στην έκδοση του βομβαρδιστικού στο αεροπλάνο έμπαιναν και πυροβόλα.
Η παρθενική – δοκιμαστική πτήση του Κ-7 έγινε στις 11 Αυγούστου του 1933. Εκεί έδειξε ότι είχε σοβαρά προβλήματα. Παρουσίαζε αστάθεια και δυσκολία στον χειρισμό του.
Έγιναν ακόμα 7 δοκιμαστικές πτήσεις που κατέληξαν σε συντριβή (κυριολεκτικά) στις 21 Νοεμβρίου 1933. Στο ατύχημα σκοτώθηκε το πλήρωμα του αεροσκάφους, 14 άτομα, και ένας άνθρωπος που βρισκόταν στο έδαφος.
Υπήρξαν υποψίες σαμποτάζ. Αν και η σοβιετική κυβέρνηση είχε παραγγείλει ακόμα δύο πρωτότυπα Κ 7, η παραγγελία ματαιώθηκε το 1935 πριν αυτά είναι έτοιμα να παραδοθούν. Η ύπαρξη αυτού του γιγάντιου αεροπλάνου έμεινε για χρόνια κρυφή.























































