Ισλαμικό ΚράτοςΟυκρανίαΤουρκίαΚουρδιστάνΙσραήλΚορωνοϊός - ΚορονοϊόςΕνέργειαΤζιχαντιστές
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ:
info@tribune.gr
Αίθουσα Σύνταξης
Τμήμα ειδήσεων tribune.gr

Η Ρωσία διαμαρτύρεται για την «καταδίωξη» του γερμανόφωνου «Russia Today» από τις γερμανικές Αρχές

Η Ρωσία διαμαρτύρεται για την «καταδίωξη» του γερμανόφωνου «Russia Today» από τις γερμανικές Αρχές
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS

Την παρέμβαση του ΟΑΣΕ ζητά με δήλωσή της η εκπρόσωπος του ρωσικού υπουργείου Εξωτερικών Μαρία Ζαχάροβα, χαρακτηρίζοντας ως «καταδίωξη» τη στάση των γερμανικών Αρχών έναντι του νέου 24ωρου γερμανόφωνου τηλεοπτικού καναλιού του κρατικού δορυφορικού δικτύου Russia Today, RT DE, που άρχισε να εκπέμπει προχθές.

«H ΟΔ της Γερμανίας αρχικώς απέκλεισε τη χορήγηση άδειας στο RT DE ώστε να εκπέμπει από το έδαφός της, η ΟΔΓ πίεσε το Λουξεμβούργο, ώστε και αυτή η χώρα να μην επιτρέψει την εκπομπή σήματος και τώρα η ΟΔΓ ευθέως απειλεί το τηλεοπτικό κανάλι», δήλωσε η Ζαχάροβα, διερωτώμενη αν «ο ΟΑΣΕ θα συνεχίσει να σιωπά» και προσθέτοντας ότι «απαιτούμε αποφασιστική καταδίκη παρόμοιων συμπεριφορών».

Την κριτική της ρωσικής πλευράς προκάλεσε η δήλωση του επικεφαλής της Ευρωπαϊκής Ρυθμιστικής Αρχής Οπτικοακουστικών Μέσων Τόμπιας Σμιτ, ο οποίος είπε, σύμφωνα με το ρωσικό κρατικό πρακτορείο «ΡΙΑ Νόβοστι» ότι το νέο κανάλι του ομίλου Russia Today «προκαλεί εκνευρισμό», αλλά και ότι «θα φροντίσουν γι’ αυτό».

Σύμφωνα με ανακοίνωση του νέου γερμανόφωνου καναλιού RT DE, η εκπομπή τού σήματός του πραγματοποιείται απολύτως νόμιμα από τα κεντρικά του στούντιο στη Μόσχα, βάσει πανευρωπαϊκής άδειας, που χορήγησαν οι αρμόδιες Αρχές της Σερβίας και οι προσπάθειες να ανακοπεί η λειτουργία του ή να εμποδιστούν δορυφορικά δίκτυα να αναμεταδίδουν το πρόγραμμά του «δεν είναι μόνο παράλογες, αλλά και ευθέως ανέντιμες, πέραν του ότι θίγουν τα νόμιμα δικαιώματα του RT DE».

Η επικεφαλής του ομίλου Russia Today Μαργαρίτα Σιμονιάν, δήλωσε ότι «το τηλεοπτικό δίκτυο πουθενά δεν αντιμετώπισε τέτοιους περιορισμούς και προσπάθειες να εμποδιστεί να εκπέμψει, όσο στη Γερμανία», σχολιάζοντας έτσι την αφαίρεση του λογαριασμού του νέου καναλιού RT auf Sendung από το κοινωνικό δίκτυο YouTube, με την κατηγορία της «παραβίασης των όρων χρήσης», λίγες ώρες μετά την έναρξη της λειτουργίας του.

Η αρμόδια ρωσική ρυθμιστική Αρχή κάλεσε το YouTube να αποκαταστήσει άμεσα την πρόσβαση στο λογαριασμό του καναλιού, ζητώντας εξηγήσεις για τα κίνητρά της και προειδοποιώντας για τις διοικητικές συνέπειες για το μέσο κοινωνικής δικτύωσης εάν αρνηθεί.

Σύμφωνα με την επικεφαλής του νέου καναλιού Ντινάρα Τοκτοσούνοβα, που άρχισε να λειτουργεί διαδικτυακά το 2014, η «απροθυμία» της υποδοχής του RT DE στη Γερμανία, οφείλεται και στο γεγονός ότι «κατά το αμερικανικό Politico, που πρόσφατα αγοράστηκε από τον γερμανικό όμιλο ΜΜΕ Axel Springer, το RT DE ήταν την παραμονή των εκλογών στη Μπούντεσταγκ το πιο γνωστό ΜΜΕ στα κοινωνικά δίκτυα της Γερμανίας», μεταδίδει το «ΡΙΑ Νόβοστι».

Διαβάστε περισσότερα άρθρα

Ο Πούτιν θα προσαρτήσει την Παρασκευή την κατεχόμενη Ανατ. Ουκρανία

Πόλεμος στην Ουκρανία: Σε ποια περιοχή αναμένεται νέα ήττα των ρωσικών δυνάμεων

Σαμποτάζ Nord Stream: Οι Ευρωπαίοι ετοιμάζονται για «αδιανόητα σενάρια»

Αμερικανική Πρεσβεία Μόσχας: Εγκαταλείψτε ΑΜΕΣΩΣ τη Ρωσία

«Κόντρα» Nftogaz και Gazprom απειλεί να κλείσει μία από τις τελευταίες οδούς μεταφοράς φυσικού αερίου στην ΕΕ

Για έγκυρη ενημέρωση πατήστε follow και ακολουθήστε μας στο twitter
Follow @tribunegr