ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS


















































Το ελληνικό Κοινοβούλιο ενέκρινε την αγορά πυραυλικών συστημάτων από το Ισραήλ
Οι Συμφωνίες του Αβραάμ στο νέο τοπίο: Πώς αλλάζει η Μέση Ανατολή μετά τη Γάζα
Καρυστιανού, Ράμμος και Φαραντούρης μιλάνε στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο
Ο Βέλγος πρωθυπουργός αρνείται να «πειράξει» τα παγωμένα ρωσικά κεφάλαια υπό τον φόβο της ρωσικής «οργής»
Pontians: 'Nikos Kapetanidis' Action Association honors journalist Uzay Bulut
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Εντελώς διαφορετική καμπάνια θα κάνει η Νέα Δημοκρατία τις επόμενες πέντε εβδομάδες, σύμφωνα με ενημέρωση της ΝΔ.
Άλλωστε η ΝΔ έκανε μόνο κλειστές συγκεντρώσεις με μικρή απήχηση, καθώς δεν συγκέντρωνε κόσμο.
Έκανε ελάχιστες ανοιχτές όπου είχε ελάχιστο κόσμο, όπως στη Θεσσαλονίκη.
Όπως προέκυψε από τη χθεσινή συνέντευξη του προέδρου του κόμματος, Κυριάκου Μητσοτάκη, στον ΑΝΤ1, αντί για τις καθιερωμένες ανοιχτές συγκεντρώσεις που κυριάρχησαν σε όλη τη διάρκεια της Μεταπολίτευσης, η ΝΔ επιλέγει να διοργανώσει μία σειρά μικρότερων θεματικών εκδηλώσεων, στις οποίες ο ίδιος ο κ. Μητσοτάκης θα συνομιλεί αδιαμεσολάβητα με τους πολίτες.
Αυτή η επιλογή, αν και φαντάζει παράδοξη για τα προεκλογικά ειωθότα της χώρας μας, δεν είναι ξένη στη ΝΔ, σύμφωνα με την ενημέρωση του κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης:
«Ο κ. Μητσοτάκης πολύ συνειδητά τον τελευταίο 1,5 χρόνο επέλεξε αυτόν τον νέο τρόπο επικοινωνίας με τους πολίτες.
»Αντί συγκεντρώσεων, η ΝΔ έχει οργανώσει πολλές θεματικές εκδηλώσεις με μικρότερο ακροατήριο, το οποίο όμως διευκολύνει την απευθείας συζήτηση με τους πολίτες με τη μορφή των ερωταπαντήσεων.
»Πολλές μάλιστα εξ αυτών των εκδηλώσεων, στις οποίες μετείχε ο κ. Μητσοτάκης δεν είδαν καν το φως της δημοσιότητας.
»Άλλοτε με νέους, άλλοτε με αγρότες και άλλοτε με ιδιωτικούς ή δημόσιους υπαλλήλους στον τόπο εργασίας τους».
Παράλληλα, στην Πειραιώς προσδίδουν τεράστια σημασία και στα social media, καθώς μέσω αυτών ενημερώνονται οι νεότερες ηλικίες, οι οποίες είναι και οι πιο δύσπιστες έναντι του πολιτικού προσωπικού της χώρας. Και η τακτική που έχει επιλεγεί εκεί είναι διαφορετική από τις παλιότερες κλασικές καμπάνιες των κομμάτων.
























































