ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Διαβάστε σχετικά για Κεντρική Μακεδονία, Μακεδονία, Σέρρες, Τοπική Αυτοδιοίκηση, Τροχαία (Αστυνομία),


















































Ισραηλινός ειδικός στο πολιτικό Ισλάμ, Όφερ Μπίνστοκ: «Οι ΗΠΑ τελείωσαν»
Μααρίβ: Μεγαλύτερη απειλή για το Ισραήλ η Τουρκία παρά το Ιράν
Ο Τραμπ έτοιμος να δώσει το «πράσινο φως» για αμερικανικούς κινητήρες στα τουρκικά Kaan
Δίδυμοι σεισμοί 7,5 και 7,2 Ρίχτερ έπληξαν τη Βενεζουέλα
Νοσοκομείο Αττικόν: Με μαχαίρι 90χρονος προσπάθησε να επισκεφθεί τη Μάρω Κοντού
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Κλήση από την τροχαία έλαβε ο Δήμαρχος Σερρών Αλέξανδρος Χρυσάφης, καθώς πάρκαρε το αυτοκίνητό του σε χώρο, όπου επιτρέπεται η στάθμευση μόνο υπηρεσιακών οχημάτων.
Ο ίδιος έλαβε την κλήση όχι μόνο αδιαμαρτύρητα, αλλά είπε μέσω facebook και ένα μεγάλο ευχαριστώ στην Τροχαία, για τη δίκαιη αντιμετώπιση των αρχών.
«Θα ήθελα να συγχαρώ το όργανο της τάξης που μου βεβαίωσε παράβαση παράνομης στάθμευσης στον χώρο της αυτοκινήτων του Δήμου.
»Ήταν απολύτως δίκαια η κλήση από την στιγμή που το συμβατικό μου όχημα δεν αναγράφεται στην σήμανση και δεν αφορά κανέναν το γεγονός ότι ήμουν εκεί για δουλειά του Δήμου.
»Πρέπει πρώτα απ όλους οι αιρετοί να υφίστανται τις επιπτώσεις των όποιων παραβάσεων γιατι μόνο έτσι εκπέμπεται το σωστό μήνυμα!
»Η κλήση πληρώθηκε άμεσα γιατί έτσι είναι το σωστό και το δίκαιο!».
























































