ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Διαβάστε σχετικά για Άντζελα Γκερέκου, ΕΟΤ, Κορωνοϊός - Κορονοϊός, Μάνος Κόνσολας, Τουρισμός, Τουρίστες, Υπουργείο Τουρισμού,


















































Το ελληνικό Κοινοβούλιο ενέκρινε την αγορά πυραυλικών συστημάτων από το Ισραήλ
Οι Συμφωνίες του Αβραάμ στο νέο τοπίο: Πώς αλλάζει η Μέση Ανατολή μετά τη Γάζα
Καρυστιανού, Ράμμος και Φαραντούρης μιλάνε στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο
Πρ. Παυλόπουλος: «Η Τουρκία θέλει να καταπιεί την Κύπρο» - Βλέψεις σε Αιγαίο και Θράκη
Εκτουρκισμός στη Χειμάρρα με την υπογραφή του Βαγγέλη Τάβου: ΤΟΥΡΚΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ του ισλαμιστικού ιδρύματος «Maarif» στην ελληνική πόλη της Βόρειας
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Για μέτρα στήριξης των τουριστικών επιχειρήσεων αντίστοιχα με τις ανάγκες που κάθε φορά διαμορφώνονται έκανε λόγο σε παρέμβαση του ο υφυπουργός Τουρισμού Μάνος Κόνσολας.
Μιλώντας σε διαδικτυακή εκπομπή, με τίτλο «Βραδυνές Συναντήσεις με την Τεχνολογία», που ήταν αφιερωμένη την Κυριακή το βράδυ στον τουρισμό, ο υφυπουργός Τουρισμού επεσήμανε ότι η κυβέρνηση έχει απλώσει το πλέγμα προστασίας σε όλο το φάσμα της τουριστικής δράσης και το οικονομικό επιτελείο μελετάει και τις προτάσεις για τη μείωση των φορολογικών συντελεστών στον τουρισμό.
Σύντομα θα υπάρξουν και ανακοινώσεις περί τούτου.
Ο κ. Κόνσολας επεσήμανε ότι το τουριστικό επιτελείο εργάζεται για την επόμενη ημέρα της πανδημίας στο τουριστικό πεδίο και εστίασε στην πρόταση του για πρωτόκολλα ασφαλούς εισόδου των τουριστών στην Ελλάδα, όταν επιτραπούν οι ελεύσεις τουριστών.
Μάλιστα αυτό είναι κάτι που η κυβέρνηση εργάζεται προς αυτή την κατεύθυνση, εξήγησε ο κ. Κόνσολας.
Ο υφυπουργός Τουρισμού προσδιόρισε ότι το 2021 θα είναι χρονιά επανεκκίνσης της τουριστικής οικονομίας, υπογραμμίζοντας ότι το υπουργείο εργάζεται προς την κατεύθυνση της επανατοποθέτησης του τουριστικού προϊόντος, υπό τις νέες συνθήκες.
Ο κ. Κόνσολας στάθηκε στην ανάπτυξη των θεματικών μορφών τουρισμού, αλλά και στην καθιέρωση της Ελλάδας σε διεθνές κέντρο τουριστικής εκπαίδευσης.
Στην παρέμβαση της η πρόεδρος του ΕΟΤ Άντζελα Γκερέκου εστίασε μεταξύ άλλων στην αποδοτική συνεργασία του οργανισμού με την Marketing Greece, και την επικοινωνιακή δράση «Greece From Home» αλλά και στην προσπάθεια του ψηφιακού μετασχηματισμού, που τρέχει ο οργανισμός.
Στο πλαίσιο αυτό εντάσσεται και η αναβάθμιση του δικτυακού τόπου του Visit Greece, όπως ανάφερε.
Από την πλευρά της η διευθύνουσα σύμβουλος της Marketing Greece Ιωάννα Δρέττα υπογράμμισε ότι η καμπάνια «Greece From Home» σημειώνει πολύ μεγάλη απήχηση και ήδη η εταιρεία εργάζεται για τις επόμενες δράσεις που θα ακολουθήσουν.
























































