ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS


















































Τα «ξύλινα τείχη» Ελλάδας-Ισραήλ φυλάνε την Ανατ. Μεσόγειο - Ο νεο-οθωμανισμός θα βυθιστεί στις θάλασσές μας!
Οι Ιρανοί αποχώρησαν από τις διαπραγματεύσεις με τις ΗΠΑ και απαιτούν επίσημη συγγνώμη του Ντόναλντ Τραμπ
Qatargate: Ένταλμα σύλληψης για τον Δημήτρη Αβραμόπουλο
Παραίτηση-σεισμός του Κιρ Στάρμερ υπό το βάρος εσωκομματικής «εξέγερσης»
20 μήνες φυλάκιση στην Άννα Μισέλ Ασημακοπούλου και 18 μήνες στον Μιχάλη Σταυριανουδάκη - ΕΛ.Α.Σ.: «Ηχηρή απάντηση στην κυβερνητική αλαζονεία»
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Πιθανότατα από τον επόμενο μήνα θα σταματήσει η επιβολή του διοικητικού προστίμου των 100 ευρώ στους ανεμβολίαστους άνω των 60 ετών, όπως δήλωσε η αναπληρώτρια υπουργός Υγείας Μίνα Γκάγκα στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ και την εκπομπή «Αταίριαστοι».
Για την αναστολή χρήσης του πιστοποιητικού εμβολιασμού, ανέφερε ότι «για την ώρα δεν νομίζω ότι θέλουμε να καταργηθεί» ωστόσο μπορεί να υπάρξει μια τέτοια πρόβλεψη προς το καλοκαίρι.
Εξήγησε ότι η ζωή θα συνεχιστεί «αλλά με κοινή λογική και με αίσθημα προστασίας για εμάς και για τους άλλους».
Η αναπληρώτρια υπουργός προειδοποίησε τους πολίτες να είναι προσεκτικοί, επειδή υπάρχουν αρκετοί γύρω μας που είναι θετικοί σε κορωνοϊό, και κάποιοι το γνωρίζουν και κάποιοι όχι.
Πρόσθεσε πως αν τα κρούσματα κορωνοϊού μειωθούν σε 200 με 300 την ημέρα τότε μπορεί να υπάρξει μια μεγαλύτερη απελευθέρωση, αλλά ακόμη δεν είμαστε εκεί.
Σχετικά με την τέταρτη δόση εμβολίου, η κ. Γκάγκα ανέφερε ότι δεν εξετάζεται να χορηγηθεί παρά μόνο σε κάποιες κατηγορίες ανοσοκατεσταλμένων ατόμων.
























































