ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS


















































Μααρίβ: Μεγαλύτερη απειλή για το Ισραήλ η Τουρκία παρά το Ιράν
Δίδυμοι σεισμοί 7,5 και 7,2 Ρίχτερ έπληξαν τη Βενεζουέλα
Άγριο φονικό στην Καλλιθέα με νεκρό έναν 15χρονο - Ήταν γνώριμος των Αρχών
Ο Αβραμόπουλος προσέφυγε στον Άρειo Πάγο: Ζητά την ακύρωση του ευρωπαϊκού εντάλματος σύλληψης
ΗΠΑ: Οργή στο Κογκρέσο για τις εξοπλιστικές «δουλίτσες» Τραμπ με Ερντογάν
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Ο Ολυμπιακός νίκησε 64-59 τον Ερυθρό Αστέρα στο ΣΕΦ και «κλείδωσε» την πρωτιά στον 4ο όμιλο της Euroleague.
Ο Ολυμπιακός έφτασε τις 8 νίκες, ενώ για την ομάδα του Βελιγραδίου, που έχει ήδη προκριθεί στο Top 16 ήταν η 4η ήττα.
Η ομάδα του Πειραιά, κινδύνευσε με την πρώτη της φετινή εντός έδρας ήττα, καθώς στο τέταρτο δεκάλεπτο βρίσκονταν πίσω στο σκορ ,αλλά με δύο πολύ μεγάλα τρίποντα από τους Σπανούλη και Πετγουέι στο τελευταία 90 δευτερόλεπτα, δεν επέτρεψαν στους Σέρβους να πάρουν την νίκη.
Τα δεκάλεπτα: 13-16, 27-28, 42-48, 64-59.
Ολυμπιακός (Σφαιρόπουλος): Πέτγουεϊ 7 (1), Χάντερ 6, Ντάνστον 4, Σπανούλης 15 (2), Σλούκας 9 (5ασ.), Αγραβάνης 4, Μάντζαρης, Καββαδάς 2, Λαφαγέτ 11 (3), Ντάρντεν 4, Λοτζέσκι 2.
Ερυθρός Αστέρας (Ράντονιτς): Ουίλιαμς 2, Ρέμπιτς, Ντάνγκουμπιτς 8 (2), Μίτροβιτς 11 (1), Λάζιτς 3 (1), Μπλάζιτς 5 (1), Κάλινιτς 10 (2), Μαριάνοβιτς 17, Τέγιτς, Τζένκινς, Γιόβιτς, Τσίρμπες 3.























































