ΙράνΙσραήλΤουρκίαΚουρδιστάνΤεχνητή ΝοημοσύνηΙσλαμικό ΚράτοςΕνέργειαΤζιχαντιστές
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ:
info@tribune.gr
Αίθουσα Σύνταξης
Τμήμα ειδήσεων tribune.gr

Βγήκαν ξανά στους δρόμους της Οδησσού τα ναζιστικά τάγματα του Δεξιού Τομέα (βίντεο)

Βγήκαν ξανά στους δρόμους της Οδησσού τα ναζιστικά τάγματα του Δεξιού Τομέα (βίντεο)
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Διαβάστε σχετικά για Δεξιός Τομέας, Οδησσός, Ουκρανία,

Πριν καλά καλά κλείσουν οι πληγές από το μακελειό στην Οδησσό τα ναζιστικά τάγματα του Δεξιού Τομέα ξαναβγήκαν στους δρόμους σκορπώντας τον φόβο.

Οι ναζιστές όπως λένε μέσα από τους λογαριασμούς του twitter σημειώνουν ότι τραγουδούν τον στρατιωτικό ύμνο “Glory to Ukraine”.

Πρόκειται για τον ύμνο των ναζιστών Ουκρανών του UPA που συνεργάστηκαν με τους ναζί στον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο κατά των Σοβιετικών και των Πολωνών.

Διαβάστε περισσότερα άρθρα

Πούτιν: Έτοιμη για ειρηνευτικές συνομιλίες η Ρωσία, αλλά υπό τους όρους της – «Η Δύση προετοιμάζεται για πόλεμο εναντίον μας»

Η Βουλγαρία μπλοκάρει τις ευρωπαϊκές κυρώσεις κατά του Ρώσου Πατριάρχη Κυρίλλου

Νίκος Δένδιας για ουκρανικό drone: Εκτιμώ την καθυστερημένη συγγνώμη της Ουκρανίας αλλά «υπάρχει ποινικό αδίκημα»

Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν: Η ΕΕ προτείνει το 21ο πακέτο κυρώσεων της ΕΕ κατά της Ρωσίας

Η Ουκρανία ζήτησε συγγνώμη από την Ελλάδα για το drone στη Λευκάδα

Πολιτική Απορρήτου - Στοιχεία Εταιρείας
Για έγκυρη ενημέρωση πατήστε follow και ακολουθήστε μας στο twitter
Follow @tribunegr