ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS


















































Τα «ξύλινα τείχη» Ελλάδας-Ισραήλ φυλάνε την Ανατ. Μεσόγειο - Ο νεο-οθωμανισμός θα βυθιστεί στις θάλασσές μας!
Qatargate: Ένταλμα σύλληψης για τον Δημήτρη Αβραμόπουλο
Παραίτηση-σεισμός του Κιρ Στάρμερ υπό το βάρος εσωκομματικής «εξέγερσης»
20 μήνες φυλάκιση στην Άννα Μισέλ Ασημακοπούλου και 18 μήνες στον Μιχάλη Σταυριανουδάκη - ΕΛ.Α.Σ.: «Ηχηρή απάντηση στην κυβερνητική αλαζονεία»
Θεώνη (ΕΛ.Α.Σ.): «Πρώτη φορά βλέπω τόσο άγχος στα πάνελ για τη φορολόγηση του πλούτου»
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Δέκα άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους από το ξέσπασμα επιδημίας χολέρας στη Χαράρε, πρωτεύουσα της Ζιμπάμπουε, όπως δήλωσε υγειονομικός αξιωματούχος της πόλης την Κυριακή.
«Ο απολογισμός των νεκρών αυξήθηκε στους δέκα. Έχουμε εξακριβώσει ότι το ξέσπασμα οφειλόταν σε διαρροή σωλήνωσης της αποχέτευσης που μόλυνε το νερό μιας πηγής», δήλωσε ο Κλέμενς Ντούρι, επικεφαλής της διεύθυνσης υγείας της πόλης.
Ο δήμος της Χαράρε δυσκολεύεται να εξασφαλίσει την ύδρευση ορισμένων συνοικιών της πόλης εδώ και πάνω από μια δεκαετία, γεγονός που αναγκάζει πολλούς κατοίκους να πίνουν νερό από πηγάδια ή πηγές.
Ο Ντούρι πρόσθεσε ότι πάνω από 300 άνθρωποι εισήχθησαν σε νοσοκομεία καθώς εκφράζονται φόβοι πως έχουν μολυνθεί.
Ο επικεφαλής της υπηρεσίας υγείας συμπλήρωσε πως οι σωληνώσεις της αποχέτευσης αντικαταστάθηκαν.
Το χειρότερο ξέσπασμα επιδημίας χολέρας στη Ζιμπάμπουε καταγράφηκε το 2008, στο αποκορύφωμα της οικονομικής κρίσης στη χώρα, όταν πάνω από 4.000 άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους και ασθένησαν άλλοι 40.000.























































