ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS


















































Ισραηλινός ειδικός στο πολιτικό Ισλάμ, Όφερ Μπίνστοκ: «Οι ΗΠΑ τελείωσαν»
Μααρίβ: Μεγαλύτερη απειλή για το Ισραήλ η Τουρκία παρά το Ιράν
Με δακρύβρεχτες θεωρίες συνωμοσίας απαντά η Καρυστιάνου στις αποχωρήσεις στελεχών από το κόμμα της
Ο Τραμπ έτοιμος να δώσει το «πράσινο φως» για αμερικανικούς κινητήρες στα τουρκικά Kaan
Temu-Shein: «Χαράτσι» τουλάχιστον 3 ευρώ στις ηλεκτρονικές αγορές επέβαλε η ΑΑΔΕ
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Ο λαός κάπως ονομάζει εκείνο το παιδί που είναι χαρά γεμάτο… Πώς το λέει; Άδωνι Γεωργιάδη;
Λοιπόν, το Άδωνις Γεωργιάδης στην Πολιτική Επιτροπή της Νέας Δημοκρατίας την Κυριακή, δεν πήγε για να κάνει πολιτική, σιγά μην ασχοληθεί με αυτά τα “χαζά” ο Άδωνις, αλλά πήγε για να βγάλει selfie.
Και να τον βλέπατε με πόση χαρά έβγαζε τη selfie. Τόση που εάν δεν ήταν χαρά, την έλεγες και μανία. Ένας μανιακός με τις selfie.
Επίσης το Άδωνις δεν ήθελε να βγάζει μόνο του selfie. Έψαχνε και για παρέα. Και βρήκε. Ποιον; Τον Γιάννη Βρούτση. Ας έλεγε “όχι” ο Βρούτσης, δεν μπορούσε. Ο Άδωνις για να βγάλει τη selfie του έκανε κεφαλοκλείδωμα.
Αυτά είναι…
Δείτε και το αποτέλεσμα τόσης προσπάθειας που έκανε το Άδωνις, όπως το ανάρτησε στο Twitter:
Και γράφει από κάτω, λεζάντα μαθητικού λευκώματος πρώτων τάξεων γυμνασίου: “Με τον φίλο μου και πραγματικά ακάματο τ. Υπουργό Εργασίας Γιάννη Βρούτση στην Πολιτική Επιτροπή”.
Μπράβο Άδωνι… Το έβγαλες το απωθημένο που κανένα παιδάκι δεν σε έπαιζε στην πενταήμερη…
























































