ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Διαβάστε σχετικά για Δημήτρης Βαρνάβας, πλαφόν,


















































Τα «ξύλινα τείχη» Ελλάδας-Ισραήλ φυλάνε την Ανατ. Μεσόγειο - Ο νεο-οθωμανισμός θα βυθιστεί στις θάλασσές μας!
Οι Ιρανοί αποχώρησαν από τις διαπραγματεύσεις με τις ΗΠΑ και απαιτούν επίσημη συγγνώμη του Ντόναλντ Τραμπ
20 μήνες φυλάκιση στην Άννα Μισέλ Ασημακοπούλου και 18 μήνες στον Μιχάλη Σταυριανουδάκη - ΕΛ.Α.Σ.: «Ηχηρή απάντηση στην κυβερνητική αλαζονεία»
Παραίτηση-σεισμός του Κιρ Στάρμερ υπό το βάρος εσωκομματικής «εξέγερσης»
Κατάρ: Στους 54 οι τραυματίες και 18 αγνοούμενοι από την έκρηξη στον τερματικό σταθμό του Ρας Λαφάν
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Τον υπουργό Υγείας Άδωνι Γεωργίαδη καταγγέλλει για ρεβανσισμό απέναντι στο ΣτΕ, ο υποψήφιος ευρωβουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ και πρόεδρος των νοσοκομειακών γιατρών Δημήτρης Βαρνάβας.
Όπως υποστηρίζει ο πρόεδρος της ΟΕΝΓΕ, μετά την απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας που κατήργησε το πλαφόν συνταγογράφησης , ο υπουργός Υγείας αύξησε τη συμμετοχή των ασθενών στην αγορά των φαρμάκων, αύξηση που αγγίζει το 70% σε ορισμένες περιπτώσεις.
«Η απόφαση του ΣτΕ «πλήγωσε» τον κ. Άδωνι Γεωργιάδη, ο οποίος αποφάσισε να εκδικηθεί, διότι θεωρεί πως εκτέθηκε στα μάτια της τρόικας.
Αύριο λοιπόν, σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες, ο κ. Άδωνις Γεωργιάδης επαναφέρει με τις ευλογίες του κ. Σαμαρά το πλαφόν συνταγογράφησης με νέα τροπολογία!! Φυσικά η αύξηση συμμετοχής δεν αποσύρεται και παραμένει στα ίδια δυσθεώρητα ύψη.
Είναι πλέον πασιφανές πως η συγκυβέρνηση δεν σέβεται ούτε τις δικαστικές αποφάσεις, ούτε τις κραυγές των ασθενών και εκτελεί αδίστακτα συμβόλαιο θανάτου εις βάρος του ελληνικού λαού», υποστηρίζει με ανακοίνωση του ο κ. Δημ. Βαρνάβας.























































