ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS


















































Ανατροπή στο διπλό φονικό στο Αίγιο: Στο μικροσκόπιο «ορφανό» DNA στο όπλο
Η ΕΛ.Α.Σ. συσπειρώνει τη δημοκρατική παράταξη κι απέχει από τη ΝΔ μόνο 6,9 - Εκτός Βουλής Ζωή, Γιάνης και ΣΥΡΙΖΑ
Ο Βασίλης Κοκοτσάκης έφυγε από το κόμμα της Μαρίας Καρυστιανού με θλίψη κι απογοήτευση: «Δεν εκφράζει την πλειοψηφία όλων όσων
Naval Group: Κρίσιμη χρονιά για το Πολεμικό Ναυτικό της Ελλάδας το 2026 - Πότε αναμένονται οι επόμενες παραδόσεις φρεγατών
Τραγωδία στη Μυτιλήνη: Νεκρή 36χρονη έγκυος αμέσως μετά τη γέννα
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Την πρόσληψη αριθμού επικουρικού προσωπικού για την κάλυψη των αναγκών των στρατιωτικών νοσοκομείων-ιατρών, νοσηλευτών και άλλων ειδικοτήτων, εξήγγειλε ο αναπληρωτής υπουργός Εθνικής Άμυνας Δημήτρης Βίτσας, κηρύσσοντας την έναρξη των εργασιών του 26ου ιατρικού συνεδρίου Ενόπλων Δυνάμεων στη Θεσσαλονίκη.
«Είναι σε εξέλιξη η ολοκλήρωση των διαδικασιών πρόσληψης επικουρικού υγειονομικού προσωπικού, για την ενίσχυση των στρατιωτικών νοσοκομείων. Και μαθαίνοντας από τις δυσλειτουργίες του παρελθόντος, επεκτείναμε το μέτρο, ώστε εφεξής να αφορά και ιατρούς, οι οποίοι θα καλύπτουν τις επιτακτικές ανάγκες που αντιμετωπίζουν τα στρατιωτικά νοσοκομεία», ανέφερε σχετικά.
Σύμφωνα με πληροφορίες, οι ιατροί και το επικουρικό υγειονομικό προσωπικό, θα είναι ιδιώτες με σύμβαση εργασίας ενός έτους.
Παράλληλα, ο κ. Βίτσας γνωστοποίησε τη ενίσχυση των δυνατοτήτων της υφιστάμενης μονάδας ιατρικά υποβοηθούμενης αναπαραγωγής που λειτουργεί στο ναυτικό νοσοκομείο Αθηνών: Μετατρέπεται σε διακλαδική και ενισχύεται από ιατρούς όλων των κλάδων και παρέχει υπηρεσίες στο σύνολο του προσωπικού των Ενόπλων Δυνάμεων.
























































