ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Διαβάστε σχετικά για Ιδιωτικά Σχολεία, Κώστας Γαβρόγλου, Κώστας Ζουράρις, Πρόσφυγες, Σχολεία, Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων,


















































Διπλωματική ένταση: Η Απεσταλμένη του ΟΗΕ για την Κύπρο αποκάλεσε τα κατεχόμενα «τουρκική πλευρά της Κύπρου» - Η Νίνα Κασιμάτη
Ιράν: Συνελήφθησαν δύο διοργανωτές μαραθωνίου επειδή γυναίκες έτρεξαν χωρίς χιτζάμπ
Η Χαμάς αρνείται να αφοπλιστεί - Το πρόσχημα
Πανελλαδικός ξεσηκωμός αγροτών: Μπλόκα σε όλη τη χώρα - Το καθεστώς Μητσοτάκη πληρώνει το φαγοπότι του ΟΠΕΚΕΠΕ
Η Νότια Αφρική έπαψε να δέχεται Παλαιστίνιους [πρόσφυγες] δίχως βίζα
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Προσωπικές χαρακτήρισε το υπουργείο Παιδείας, με ανακοίνωση του γραφείου του υπουργού Κώστα Γαβρόγλου, τις δηλώσεις του Κώστα Ζουράρι, να εισηγηθεί στο επόμενο υπουργικό συμβούλιο να συμμετάσχουν και τα ιδιωτικά σχολεία στην φιλοξενία των προσφυγόπουλων.
Στην ανακοίνωση τονίζεται ότι «τo υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων έχει την αποκλειστική ευθύνη της εκπαίδευσης των παιδιών των προσφύγων. Ακολουθώντας τις αποφάσεις της κυβέρνησης υλοποιεί με επιτυχία τον προγραμματισμό του στο πλαίσιο της δημόσιας εκπαίδευσης. Κάθε άλλη συζήτηση είναι περιττή. Οι απόψεις του κ. Ζουράρι είναι προσωπικές».
Νωρίτερα σε δηλώσεις του ο Κ. Ζουράρις σε ραδιόφωνο της Θεσσαλονίκης είχε τονίσει, ότι και τα ιδιωτικά σχολεία μετέρχονται της δημόσιας εκπαίδευσης και άρα θα μπορούσε να φιλοξενηθούν και παιδιά προσφύγων που τώρα φιλοξενούνται σε δημόσια σχολεία.
Ο υφυπουργός Παιδείας επεσήμανε μάλιστα ότι βρίσκεται σε συζητήσεις με παράγοντες του υπουργείου, ενώ η συμμετοχή των προσφυγόπουλων στα ιδιωτικά σχολεία θα είναι κάτι που εξυψώνει το κύρος τους.
Πρότεινε μάλιστα και χαμηλότερη φορολογία στους ιδιοκτήτες σχολείων που θα φιλοξενήσουν προσφυγόπουλα.
Ενώ η χρηματοδότηση σε περίπτωση που θα πάνε σε ιδιωτικά σχολεία θα είναι από τα χρήματα του κράτους και τις επιδοτήσεις ευρωπαϊκών προγραμμάτων που αφορούν τους πρόσφυγες.
























































