ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Διαβάστε σχετικά για Αίγυπτος, Παχυσαρκία,


















































Δημοσκόπηση Interview: Ακλόνητη στη δεύτερη θέση η ΕΛΑΣ - Τι γίνεται με Σαμαρά
ΕΛΑΣ: Αυτή είναι η σκιώδης κυβέρνηση του Αλέξη Τσίπρα - Τα ονόματα και οι αρμοδιότητες
Νόμος Κατσέλη: Νομοθετική ρύθμιση του υπ. Οικονομικών – Τι προβλέπει για δόσεις και αποπληρωμή
Ανατροπή στο διπλό φονικό στο Αίγιο: Στο μικροσκόπιο «ορφανό» DNA στο όπλο
Πανελλήνιες 2026: Οι τελικές εκτιμήσεις για τις βάσεις σε Πολυτεχνεία, Νομικές, Ιατρικές και Οικονομικές Σχολές
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Η βαρύτερη γυναίκα στον κόσμο άφησε την τελευταία της πνοή σε ηλικία μόλις 37 ετών, σε νοσοκομείο των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων.
Η Αιγύπτια Eman Ahmed Abd El Aty, από την Αλεξάνδρεια, η οποία είχε φτάσει σχεδόν τα 500 κιλά, ενώ δεν είχε καταφέρει να σηκωθεί από το κρεβάτι της από όταν ήταν στην εφηβεία.
Οι γιατροί από το νοσοκομείο Burjeel του Αμπού Ντάμπι, αποκάλυψαν πως η 37χρονη απεβίωσε μετά από επιπλοκές όπως καρδιακές ασθένειες και δυσλειτουργεία των νεφρών, οι οποίες προκλήθηκαν από το βάρος της.
Ακόμα, οι γιατροί τόνισαν πως το υπερβολικό βάρος της οφειλόταν σε υπερθυρεοειδισμό, ενώ η οικογένεια της αποκάλυψε πως είχε διαγνωστεί με ελεφαντίαση.
Ωστόσο, τον περασμένο Μάρτιο, η 37χρονη είχε υποβληθεί σε βαριατρική επέμβαση, αφού προηγουμένως είχε χάσει σχεδόν 100 κιλά για να μπορέσει να υποβληθεί στην επέμβαση. Μετά το χειρουργείο, η Eman Ahmed Abd El Aty έχασε ακόμα 300 κιλά, αλλά ο οργανισμός της φαίνεται πως δεν άντεξε.























































