ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS


















































Εκτουρκισμός στη Χειμάρρα με την υπογραφή του Βαγγέλη Τάβου: ΤΟΥΡΚΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ του ισλαμιστικού ιδρύματος «Maarif» στην ελληνική πόλη της Βόρειας
Γιάννης Μανιάτης: Μεγάλο ατόπημα της Κομισιόν - «Δίνει» ελληνικά νησιά στην Τουρκία
ΕΦΕΤ: Ανακαλεί σοκολατάκια Kinder από τα Lidl - Τι συστήνει στους καταναλωτές που τα αγόρασαν
Η Ρωσία σχεδιάζει ευρεία επίθεση με βομβαρδιστικά, υποβρύχια και drones στην Ουκρανία
Μουντιάλ 2026: Αυτοί είναι οι 12 όμιλοι που προέκυψαν από την κλήρωση
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Μετά την αντίδραση της Νέας Δημοκρατίας για την αποκριάτικη διαφήμιση του Jumbo με πρωταγωνιστή τον Παναγιώτη Ψωμιάδη, και μουσική υπόκρουση τον ύμνο του κόμματος η διαφήμιση αποσύρθηκε προσωρινά και ξαναεμφανίστηκε λίγες ώρες αργότερα, υπό τον τίτλο «Συνεχίζεται».
Μέχρι να ολοκληρωθεί το νέο concept, οι διαφημιστές «έκοψαν» το μισό σποτ, που προς το παρόν μένει χωρίς μουσική υπόκρουση» και δίνουν υπόσχεση στο κοινό ότι λίαν συντόμως θα παρακολουθήσουν τη συνέχεια, καθώς θα πρέπει να σκεφτούν το νέο μουσικό κομμάτι, το οποίο θα «ντύνει» τη διαφήμιση.
«Είμαστε γρήγοροι, αλλά όχι και θεϊκά γρήγοροι! Το νέο “κομμάτι” της Πίτσας πρέπει να καλοψηθεί! ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ…», όπως χαρακτηριστικά έγραψε η εταιρεία σε ανάρτηση στη σελίδα της στο Facebook.
























































