ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS


















































Μααρίβ: Μεγαλύτερη απειλή για το Ισραήλ η Τουρκία παρά το Ιράν
Δίδυμοι σεισμοί 7,5 και 7,2 Ρίχτερ έπληξαν τη Βενεζουέλα
Νοσοκομείο Αττικόν: Με μαχαίρι 90χρονος προσπάθησε να επισκεφθεί τη Μάρω Κοντού
Ισχυρός σεισμός 6,9 Ρίχτερ στη βόρεια Ιαπωνία
Άγριο φονικό στην Καλλιθέα με νεκρό έναν 15χρονο - Ήταν γνώριμος των Αρχών
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Πληρώνοντας τα πολλά λάθη στην ανασταλτική του λειτουργία, ο Άρης γνώρισε την ήττα με 3-0 από τη Μόλντε στο «Aker Stadion», στο πρώτο παιχνίδι για τον Γ’ προκριματικό γύρο του Europa League.
Έικρεμ (32′), Χέσταντ (37′) και Έλινγκσεν (87′) τα γκολ των Νορβηγών που απειλήθηκαν ελάχιστα από τους φιλοξενούμενους, οι οποίοι τελείωσαν με δέκα ποδοσφαιριστές τον αγώνα λόγω αποβολής του Βέλεθ με απευθείας κόκκινη κάρτα στο 63′.
ΜΟΛΝΤΕ (Έρλινγκ Μόε): Κράνινξ, Μπγιόρνμπακ, Γκάμπριελσεν, Έικρεμ, Τζέιμς, Χουσεΐν (74′ Έλινγκσεν), Άουρσνες, Χάραλντσεϊιντ, Χέσταντ (90’+3′ Μόστρομ), Χάουγκεν, Ομοϊουάνφο (85′ Κνούτζον).
ΆΡΗΣ (Σάββας Παντελίδης): Κουέστα, Σούνγκρεν, Βέλεθ, Ρόουζ, Κόρχουτ, Λούκας, Μπάσα (69′ Δεληζήσης), Ματίγια, Τόνσο (74′ Φετφατζίδης), Ντιγκινί, Ιντέγε (81′ Λάρσον).























































