ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Διαβάστε σχετικά για Αεροπλανοφόρα, Βραζιλία,


















































Νίκος Δένδιας: «Η θάλασσα είναι ο φυσικός μας χώρος» - «Ο Άη Νικόλας σκέποι τις θάλασσες, σκέποι τον Στόλο, σκέποι
Η Ρωσία σχεδιάζει ευρεία επίθεση με βομβαρδιστικά, υποβρύχια και drones στην Ουκρανία
Ρήξη Χαμάς-Δικτύων Μουσουλμανικής Αδελφότητας: Αγνοούνται εκατομμύρια δολάρια που προορίζονταν για τη Γάζα
Διπλωματική ένταση: Η Απεσταλμένη του ΟΗΕ για την Κύπρο αποκάλεσε τα κατεχόμενα «τουρκική πλευρά της Κύπρου» - Η Νίνα Κασιμάτη
Πάνω από 1.000 Αμερικανοί χριστιανοί προσευχήθηκαν μαζικά για την Ιερουσαλήμ στο Δυτικό Τείχος
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Μετά από μόλις επτά χρόνια υπηρεσίας στο Πολεμικό Ναυτικό της Βραζιλίας, όπου αντιμετώπισε συντηρητικά και διαρθρωτικά προβλήματα, δεδομένου ότι από τη στιγμή που αγοράστηκε από τη Γαλλία ήταν ήδη 40 ετών, το μοναδικό αεροπλανοφόρο της Βραζιλίας πωλείται.
Επισήμως παροπλισμένο από το 2017, το «São Paulo» δεν είχε στην πραγματικότητα περισσότερο από τρεις μήνες επιτυχούς συνεχιζόμενης λειτουργίας χωρίς την ανάγκη επισκευών και συντήρησης.
Πλέον είναι όλα έτοιμα για τη δημοπρασία με τις προσφορές να ξεκινούν από τα 1,275 εκατομμύρια δολάρια.
Η Βραζιλία κατέβαλε στη Γαλλία 12 εκατομμύρια δολάρια για την αγορά του αεροπλανοφόρου αλλά πλήρωσε από 100 εκατομμύρια δολάρια για να το διατηρήσει λειτουργικό.
Το 2016, μετά από πολλές δαπανηρές επισκευές, υπήρχαν φόβοι ότι θα μπορούσε να χρειαστεί άλλη μια δεκαετία για να φτάσει το πλοίο στην πλήρη επιχειρησιακή του ικανότητα.
Φυσικά, η μεγαλύτερη χώρα της Λατινικής Αμερικής δε χρειάζεται πραγματικά ένα αεροπλανοφόρο, δεδομένου ότι η μεγαλύτερη απειλή για την άμυνά της έρχεται από το έδαφος κατά μήκος των συνόρων που μοιράζεται με συνολικά δέκα χώρες και δεδομένης της σχετικής αστάθειας των περιφερειακών πολιτική.























































