ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS


















































Έρχεται στην Ελλάδα το ισχυρό κύμα καύσωνα που «καίει» την Ευρώπη
Δημοσκόπηση GPO: Ανεβαίνει η ΕΛΑΣ του Τσίπρα, αντέχει ακόμη η ΝΔ, πέφτει συνεχώς το ΠΑΣΟΚ
«Κακά δαιμόνια» έχουν παρεισφρήσει στο «μόρφωμα» της Καρυστιανού - Ήρθε η ώρα του «εξορκισμού»
DW: Ο λόγος που μόλις 6% των γερμανικών νοικοκυριών έχουν κλιματιστικά στα σπίτια τους
Εκτεταμένες καταστροφές στην αμερικανική ναυτική βάση του Μπαχρέιν από ιρανικά πλήγματα - Στα 400 εκατ. δολάρια
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Οι οικογένειες 200 ασθενών νοσοκομείου στην Αυστραλία πήραν την τρομάρα της ζωής τους, όταν δέχτηκαν ένα τηλεφώνημα από γιατρό, στο οποίο ενημερώνονταν ότι οι συγγενείς τους είχαν πεθάνει.
Κάτι που δεν ήταν αληθές.
Το Νοσοκομείο Όστιν στη Μελβούρνη, “σκότωσε” τους ασθενείς κατά λάθος στέλνοντας πιστοποιητικά θανάτου στους συγγενείς τους.
Το νοσοκομείο διόρθωσε το λάθος εντός ωρών, αλλά όχι πριν ένας τουλάχιστον γιατρός τηλεφωνήσει και συλληπηθεί την οικογένεια ενός ασθενούς.
Ο Ιατρικός Σύλλογος Αυστραλίας αναφέρει ότι το λάθος είναι ασυγχώρητο.
“Επρόκειτο για ανθρώπινο λάθος. Αλλάζοντας τη μορφή ενός κειμένου στον υπολογιστή, που ενημερώνει τον παθολόγο για τον θάνατο ενός ασθενούς, διασώθηκε η νέα μορφή και έτσι φαινόταν ότι ο ασθενής είχε πεθάνει. Πολλοί γιατροί που έχουν προσωπικές σχέσεις με τους ασθενείς και τις οικογένειές τους ενημερώθηκαν με φαξ ότι είχαν πεθάνει οι ασθενείς τους και έτσι ενημέρωσαν τις οικογένειες” ανέφερε η διοίκηση του νοσοκομείου.























































