ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS


















































Σε πλήρη εξέλιξη η στρατιωτική επαναπροσέγγιση Αιγύπτου και Τουρκίας
Πρώην Αξιωματούχος της Μοσάντ: Το Ισραήλ να εξοντώνει τζιχαντιστές στην Τουρκία - Διευρυνόμενη επιρροή του Κατάρ εντός της κυβέρνησης Τραμπ
Ποιος είναι ο Άντι Μπέρναμ, ο επόμενος Πρωθυπουργός του Ηνωμένου Βασιλείου
Δημοσκόπηση Interview: Ακλόνητη στη δεύτερη θέση η ΕΛΑΣ - Τι γίνεται με Σαμαρά
Τραμπ: Εάν το Ιράν δεν συμμορφωθεί με τη συμφωνία, θα κάνω αυτό που πρέπει να κάνω
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Το σήμα για τα μακεδονικά προϊόντα είναι ίδιο με της Νέας Δημοκρατίας. Επίσης είναι προβληματικό, επειδή όταν στο εξωτερικό λες «Macedonia», οι περισσότεροι καταλαβαίνουν τη Βόρεια Μακεδονία και όχι την Ελλάδα.
Κάπου ίσως έπρεπε να υπάρχει ένας γραφισμός με την ελληνική σημαία, αλλά που να τα «πιάσουν» αυτά οι «μαθητευόμενοι» φιλελέδες στην εξωτερική πολιτική.
Το σήμα που παρουσίασε την Πέμπτη ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης έχει γίνει… ανάρπαστο στο Twitter.
Τα σχόλια είναι ειρωνικά και αιχμηρά.
Οι παρατηρήσεις των χρηστών κινήθηκαν γύρω από τα εξής δύο θέματα: την ομοιότητα με το σήμα της ΝΔ, καθώς και ότι δεν θυμίζει σε τίποτα τη Μακεδονία.
Θυμίζει όμως τη ΝΔ και αυτό έχει σημασία.
Επίσης το «Μ» θυμίζει και Μητσοτάκης. Ό,τι να ‘ναι!
Σημείωση: Άλλο γραφίστα εκεί στο νεοφιλελεριστάν δεν έχετε; Άριστος κι αυτός;
























































