ΙράνΙσραήλΤουρκίαΚουρδιστάνΤεχνητή ΝοημοσύνηΙσλαμικό ΚράτοςΕνέργειαΤζιχαντιστές
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ:
info@tribune.gr
Αίθουσα Σύνταξης
Τμήμα ειδήσεων tribune.gr

Παραιτήθηκε από την ΕΡΤ η Όλγα Τρέμη

Παραιτήθηκε από την ΕΡΤ η Όλγα Τρέμη
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS

Την παραίτησή της στη διοίκηση της ΕΡΤ υπέβαλε η Όλγα Τρέμη, που τους τελευταίους μήνες είχε αναλάβει την ενημερωτική εκπομπή «10» στην ΕΡΤ1.

Η δημοσιογράφος επικαλέστηκε προσωπικούς λόγους, ωστόσο σύμφωνα με πληροφορίες υπήρχε έντονη δυσαρέσκεια για τα χαμηλά ποσοστά που σημείωνε η εκπομπή.

Ακόμη και τις τελευταίες εβδομάδες, που το φορμάτ είχε μετακομίσει στις 20.40 εκμεταλλευόμενο τις εξελίξεις για την πανδημία του κορονοϊου, δεν μπορούσε να ξεπεράσει το 3%.

Έτσι, η δημοσιογράφος αποφάσισε να αποχωρήσει από τη δημόσια τηλεόραση έπειτα από συζήτηση που είχε με τα στελέχη.

Διαβάστε περισσότερα άρθρα

Πέθανε ο δημοσιογράφος Γιάννης Αμανατίδης σε ηλικία 77 ετών

Ο Οικ. Πατριάρχης δέχθηκε τους ηγέτες των Ελλήνων δημοσιογράφων – Τι είπε στους εκπροσώπους του Τύπου

Γερμανίδα δημοσιογράφος που είχε συλληφθεί στη Συρία επέστρεψε στην πατρίδα της έπειτα από μήνες κράτησης

Πέθανε η δημοσιογράφος Νάντια Χριστολουκά σε ηλικία 67 ετών

Παγκόσμιο Κύπελλο 2026: Το τηλεοπτικό πρόγραμμα της διοργάνωσης από την ΕΡΤ

Πολιτική Απορρήτου - Στοιχεία Εταιρείας
Για έγκυρη ενημέρωση πατήστε follow και ακολουθήστε μας στο twitter
Follow @tribunegr