ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Διαβάστε σχετικά για Ηλεία, Κορωνοϊός - Κορονοϊός,


















































ΗΠΑ: Οργή στο Κογκρέσο για τις εξοπλιστικές «δουλίτσες» Τραμπ με Ερντογάν
Ο Τραμπ εξετάζει την πώληση F-35 στον Ερντογάν - Το Ισραήλ αντιδρά
Σε τροχιά σύγκρουσης Ρούμπιο και Τραμπ: «Τρελοί ισλαμιστές» η νέα ηγεσία του Ιράν
Ο Αβραμόπουλος προσέφυγε στον Άρειo Πάγο: Ζητά την ακύρωση του ευρωπαϊκού εντάλματος σύλληψης
Αλέξης Τσίπρας: Στόχος η νίκη της δημοκρατικής παράταξης και της ίδιας της Δημοκρατίας
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Μία σπάνια περίπτωση παρακολουθούν οι γιατροί στο Νοσοκομείο του Ρίου όπου 50χρονος ασυμπτωματικός φορέας του κορωνοϊού από την Ηλεία, εξακολουθεί να βγαίνει θετικός στα τεστ που κάνει εδώ και 40 ημέρες.
Μιλώντας στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ΑΝΤ1 η σύζυγός του είπε «εγώ ήμουν τελείως ασυμπτωματική, δεν είχα θέμα, κανένα.
»Είχε έναν πυρετό, 38 και κάτι και νοσηλεύτηκε. Σαν να περνάμε μια ίωση, δεν ήταν κάτι τρομερό».
Είχε ταξιδέψει στους Αγίους Τόπους.
Σήμερα το πρωί υποβλήθηκε στο πέμπτο τέστ για να δει αν απαλλάχθηκε από το μικρόβιο ώστε να μπορέσει να επιστρέψει στη δουλειά του.
Όπως επεσήμανε η σύζυγός του «απλώς περιμένουμε να πάμε για δουλειά και δεν μπορούμε να πάμε για δουλειά. Όλα ωραία, όλα καλά αλλά δουλειά; Μηδέν!
»Να βγει το τεστ και θα σας πω. Σήμερα είναι να το κάνει, όταν θα βγει θα το μάθετε».























































