ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Διαβάστε σχετικά για Αζερμπαϊτζάν, Αρμενία, Δημοκρατία του Αρτσάχ, Ελληνική Ομογένεια, Καύκασος, Μαρία Λαζάρεβα, Ναγκόρνο Καραμπάχ,


















































Η ΕΛ.Α.Σ. συσπειρώνει τη δημοκρατική παράταξη κι απέχει από τη ΝΔ μόνο 6,9 - Εκτός Βουλής Ζωή, Γιάνης και ΣΥΡΙΖΑ
Ο Βασίλης Κοκοτσάκης έφυγε από το κόμμα της Μαρίας Καρυστιανού με θλίψη κι απογοήτευση: «Δεν εκφράζει την πλειοψηφία όλων όσων
Ισραηλινός ειδικός στο πολιτικό Ισλάμ, Όφερ Μπίνστοκ: «Οι ΗΠΑ τελείωσαν»
Με δακρύβρεχτες θεωρίες συνωμοσίας απαντά η Καρυστιάνου στις αποχωρήσεις στελεχών από το κόμμα της
Υεμένη: Πολεμικό «θησαυροφυλάκιο» $900 εκατ. σε κρυπτονομίσματα έχτισαν οι Χούτι
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Η Μαρία Λαζάρεβα, η πρόεδρος των Ελληνικών Κοινοτήτων Αρμενίας, με μια συγκλονιστική της ανάρτηση στη σελίδα της στο Facebook, σχολίασε τη συμφωνία εκεχειρίας μεταξύ Αρμενίας και Αζερμπαϊτζάν, ύστερα από ρωσική παρέμβαση, με τα ακόλουθα λόγια:
«Ο πόλεμος θα τελειώσει… Κατά τη διάρκεια του πολέμου γνωρίσαμε τους αληθινούς μας φίλους αλλά και τους προδότες.
»Ο αρμενικός στρατός πολεμούσε μόνος του, πολεμούσε εναντίον του Αζερμπαϊτζάν, της Τουρκίας, των τζιχαντιστών, εναντίον των απαγορευμένων όπλων.
»Και ο κόσμος μας κοιτούσε σιωπηλά.
»Τώρα είναι εντάξει, οι Αρμένιοι δεν θα σας ενοχλούν πια με τις διαμαρτυρίες τους ή με τις φωτογραφίες των κατεστραμμένων πόλεων…
»Η μικρή μας χώρα ζει δύσκολες μέρες. Αλλά θα τα καταφέρουμε όπως πάντα.
»Είμαι περήφανη για την πατρίδα μας και για τον στρατό μας.
»Ζήτω η Αρμενία, ζήτω ο Αρμενικός λαός».
























































