ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS


















































Η ΕΛ.Α.Σ. συσπειρώνει τη δημοκρατική παράταξη κι απέχει από τη ΝΔ μόνο 6,9 - Εκτός Βουλής Ζωή, Γιάνης και ΣΥΡΙΖΑ
Ο Βασίλης Κοκοτσάκης έφυγε από το κόμμα της Μαρίας Καρυστιανού με θλίψη κι απογοήτευση: «Δεν εκφράζει την πλειοψηφία όλων όσων
Ισραηλινός ειδικός στο πολιτικό Ισλάμ, Όφερ Μπίνστοκ: «Οι ΗΠΑ τελείωσαν»
Με δακρύβρεχτες θεωρίες συνωμοσίας απαντά η Καρυστιάνου στις αποχωρήσεις στελεχών από το κόμμα της
Υεμένη: Πολεμικό «θησαυροφυλάκιο» $900 εκατ. σε κρυπτονομίσματα έχτισαν οι Χούτι
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Σοκ προκαλούν οι αναφορές από την κατάσταση με τον κορωνοϊό στις ΗΠΑ, όπου οι αρνητές της Covid-19 έχουν φτάσει σε… άλλο επίπεδο.
Συγκεκριμένα, εντύπωση προκαλεί η μαρτυρία νοσηλεύτριας σε νοσοκομείο στη Νότια Ντακότα, η οποία δήλωσε στο CNN ότι ορισμένοι ασθενείς που διαγνώστικαν ως θετικοί στον κορονοϊό εξακολουθούν να αρνούνται την ύπαρξη του, ακόμα και όταν… πεθαίνουν!
Η Jodi Doering, νοσοκόμα σε μονάδα εντατικής, είπε ότι έχει δει σοβαρά άρρωστους ασθενείς, που μετά βίας αναπνέουν, να συνεχίζουν να επιμένουν ότι η πανδημία δεν υπάρχει.
«Τα τελευταία τους λόγια πριν ξεψυχήσουν είναι:
»”Αυτό δεν μπορεί να συμβαίνει. Δεν είναι αλήθεια”», ανέφερε η Doering στην εκπομπή του CNN, «New Day» τη Δευτέρα.
Η Doering είπε ότι πολλοί από αυτούς τους ασθενείς επιμένουν ότι πάσχουν από γρίπη ή άλλες ασθένειες.
«Το δυσκολότερο για εμάς είναι να βλέπουμε αυτούς τους ανθρώπους να εξακολουθούν να ψάχνουν μια μαγική απάντηση και να μην θέλουν να αποδεχθούν ότι ο κορονοϊός είναι πραγματικός», είπε.
«Ακόμα και όταν τα δείγματά τους είναι θετικά, ορισμένοι απλώς δεν το πιστεύουν».
Η Doering ανέφερε πως αντί να μιλήσουν με τις οικογένειές τους με βιντεοκλήση ή μέσω social media, είναι «γεμάτοι θυμό και μίσος» προς το ιατρικό προσωπικό.
«Είναι τρομερό να προσπαθείς να δώσεις να καταλάβουν σε αυτούς τους ανθρώπους τι συμβαίνει και να τους λες:
»”Μπορώ να καλέσω την οικογένειά σας, τα παιδιά σας, τη γυναίκα σας, τους φίλους σας, τον αδερφό σας;” και εκείνοι να απαντούν: “Όχι γιατί θα γίνω καλά”», είπε.
Η Doering είπε ότι αυτές οι συνομιλίες με ασθενείς είναι αποκαρδιωτικές επειδή έχουν γίνει τόσο συχνές στα νοσοκομεία.























































