ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS


















































Το ελληνικό Κοινοβούλιο ενέκρινε την αγορά πυραυλικών συστημάτων από το Ισραήλ
Οι Συμφωνίες του Αβραάμ στο νέο τοπίο: Πώς αλλάζει η Μέση Ανατολή μετά τη Γάζα
Εκτουρκισμός στη Χειμάρρα με την υπογραφή του Βαγγέλη Τάβου: ΤΟΥΡΚΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ του ισλαμιστικού ιδρύματος «Maarif» στην ελληνική πόλη της Βόρειας
Καρυστιανού, Ράμμος και Φαραντούρης μιλάνε στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο
Πρ. Παυλόπουλος: «Η Τουρκία θέλει να καταπιεί την Κύπρο» - Βλέψεις σε Αιγαίο και Θράκη
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Ο Ιάπωνας ιδιοκτήτης του πλοίου μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, που μπλοκάρει τη Διώρυγα του Σουέζ για περισσότερες από τρεις ημέρες, λέει ότι στοχεύει να απελευθερώσει το πλοίο «αύριο το βράδυ ώρα Ιαπωνίας», αλλά δεν μπορεί να εγγυηθεί ότι η προσπάθεια θα έχει ολοκληρωθεί μέχρι τότε.
Οι παγκόσμιες ναυτιλιακές εταιρείες αρχίζουν να αλλάζουν την διαδρομή του φορτίου τους μακριά τις δύο πλευρές του πλοίου εμπορευματοκιβωτίων Ever Given, το οποίο εμποδίζει μια από τις βασικές εμπορικές αρτηρίες του κόσμου.
Η ιαπωνική εταιρεία Shoei Kisen είπε ότι η ρυμούλκηση συνεχίστηκε, αλλά δεν υπήρχε ακόμη κανένα τελικό σημείο.
«Δεν έχουμε εκτίμηση για το πότε θα πετύχει το έργο», δήλωσε εκπρόσωπος Τύπου στα τοπικά ΜΜΕ.
Με το κολλημένο πλοίο να κρατάει εμπορεύματα αξίας 6,9 δισεκατομμυρίων λιρών (9,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων) σε τεράστια κυκλοφοριακή συμφόρηση και στα δύο άκρα του καναλιού, επτά δεξαμενόπλοια που μεταφέρουν υγροποιημένο φυσικό αέριο (ΥΦΑ) εκτράπηκαν της πορείας του την Παρασκευή μετά την απόφραξη που προκάλεσε την αναστολή της κυκλοφορίας.
Τρία από τα δεξαμενόπλοια μετατοπίστηκαν προς τη μακρύτερη διαδρομή γύρω από την Αφρική, μέσω του Ακρωτηρίου της Καλής Ελπίδας, δήλωσε η εταιρεία πληροφοριών Kpler, προσθέτοντας ότι τα περισσότερα από τα δεξαμενόπλοια που εκτράπηκαν προορίζονταν αρχικά για τη διώρυγα του Σουέζ και κατευθύνθηκαν τώρα αλλού.























































