ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Διαβάστε σχετικά για Δημόσια Έργα, Κυριάκος Μητσοτάκης, Κώστας Καραμανλής, Νίκος Παππάς, Προοδευτική Συμμαχία, ΣΥΡΙΖΑ, Υπουργείο Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων,


















































Έντρομοι οι Τούρκοι με το Δόγμα Δένδια για το Αιγαίο - Απειλούν την Ελλάδα με πόλεμο και καταστροφή
Υποκρισία στην ΕΕ: Διαφθορά και ξένη επιρροή πίσω από την επιλεκτική αναγνώριση της Παλαιστίνης
Ο Σαμαράς ΔΕΝ είχε αφήσει τίποτα στο Μαξίμου για τον Τσίπρα - Οι «γαλάζιες ακρίδες» τα είχαν πλιατσικολογήσει όλα!
Ο Νίκος Δένδιας τρομάζει τους Τούρκους - Το υπ. Άμυνας της Τουρκίας απαντά στο Δόγμα Δένδια
Φήμες για δολοφονία του οπλαρχηγού Γιασέρ Άμπου Σαμπάμπ στην Ανατολική Ράφα που πολεμά τη Χαμάς
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Στην αντεπίθεση πέρασε ο ΣΥΡΙΖΑ μετά την αιφνιδιαστική και ταυτόχρονα εκπρόθεσμη τροπολογία που έφερε στη Βουλή ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών της κυβέρνησης, Κώστας Καραμανλής και σύμφωνα με την οποία τα μεγάλα δημόσια έργα θα περάσουν υπό τον έλεγχο του Κυριάκου Μητσοτάκη.
Πιο συγκεκριμένα, ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ Νίκος Παππάς σε δήλωσή του τόνισε πώς με τη συγκεκριμένη τροπολογία η κυβέρνηση Μητσοτάκη ξαναβαφτίζει το fast track, ενώ αναφέρει ότι πλέον όλοι οι δρόμοι και όλοι οι πόροι οδηγούν στο Μαξίμου.
Επιπλέον, όπως είπε η συγκεκριμένη κίνηση φανερώνει τη μηδενική εμπιστοσύνη του πρωθυπουργού σε υπουργούς και διοίκηση.
«Ποιους εξυπηρετείτε, κ. Μητσοτάκη, με το “όλοι οι πόροι οδηγούν στο Μαξίμου”»;
Η κυβέρνηση Μητσοτάκη, με τροπολογία του Κ. Καραμανλή που ήρθε στο «και πέντε» της ψήφισης άσχετου νομοσχεδίου, ξαναβαφτίζει το fast track.
Πλέον, όλοι οι δρόμοι και όλοι οι πόροι οδηγούν στο Μαξίμου.
Θα βρίσκονται υπό τον έλεγχο του ίδιου του Κυριάκου Μητσοτάκη.
Ο οποίος, όχι μόνο μαζεύει όποιο ευρώ κινείται σε ΕΣΠΑ, Ταμείο Ανάκαμψης, ταμεία συνοχής και ΣΔΙΤ, αλλά και φανερώνει τη μηδενική του εμπιστοσύνη σε υπουργούς και διοίκηση, αναλαμβάνοντας, παράλληλα, την ευθύνη της διετούς παράλυσης στον τομέα.
Το υπερσυγκεντρωτικό μοντέλο Μητσοτάκη γεννά ερωτηματικά.
Για την αξιοποίηση των πόρων, για την πιθανή εξυπηρέτηση «ημετέρων».
Πραγματικός του στόχος ο πλήρης έλεγχος των κονδυλίων.
Τα περί επιτάχυνσης των έργων είναι απλό επικοινωνιακό περιτύλιγμα.
























































