ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS


















































Το ελληνικό Κοινοβούλιο ενέκρινε την αγορά πυραυλικών συστημάτων από το Ισραήλ
Οι Συμφωνίες του Αβραάμ στο νέο τοπίο: Πώς αλλάζει η Μέση Ανατολή μετά τη Γάζα
Καρυστιανού, Ράμμος και Φαραντούρης μιλάνε στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο
Ο Βέλγος πρωθυπουργός αρνείται να «πειράξει» τα παγωμένα ρωσικά κεφάλαια υπό τον φόβο της ρωσικής «οργής»
Πρ. Παυλόπουλος: «Η Τουρκία θέλει να καταπιεί την Κύπρο» - Βλέψεις σε Αιγαίο και Θράκη
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Για περίπου τρεις ώρες έμεινε αποκλεισμένος στην Αττική Οδό την ώρα του χιονιά για ερευνητικούς όμως λόγους ο καθηγητής Γεωλογίας και Διαχείρισης Φυσικών Καταστροφών, Ευθύμης Λέκκας.
Για αυτή την επιστημονική εμπειρία, αλλά και στο τι έφταιξε και είχαμε εγκλωβισμένους για τόσες ώρες αναφέρθηκε μιλώντας στον ΑΝΤ1.
«Μία παράμετρος είναι τα μηχανήματα που δεν υπήρχαν.
»Έμεινα για 3 ώρες εκεί για ερευνητικούς σκοπούς.
»Δεν υπήρχαν μηχανήματα και δεν λειτουργούσε καμία λωρίδα από τις τέσσερις.
»Το πρόβλημα ήταν ότι δεν υπήρχε πληροφόρηση στους οδηγούς που έμπαιναν στην Αττική Οδό, δεν υπήρχε καμιά ενημέρωση ούτε στα διόδια ούτε στους σηματοδότες τους ηλεκτρονικούς» απάντησε ως προς το τι έφταιξε για τα όσα συνέβησαν.
Το σημαντικότερο, ωστόσο είναι όπως είπε, πως «η Αττική Οδός έχει τεράστια τρωτότητα σε φυσικές καταστροφές, γιατί στο χώρο μεταξύ των εξόδων δεν υπάρχουν έξοδοι διαφυγής, ούτε προσφοράς βοήθειας. Αυτά συνθέτουν ένα τεράστιο πρόβλημα».
Απαντώντας όμως στην παρατήρηση πως προκλήθηκαν ανάλογα σκηνικά και σε άλλους δρόμους, όπως η Μεσογείων και η Μαραθώνος, επεσήμανε ότι, «δεν υπάρχει διαλειτουργικότητα μεταξύ των φορέων.
»Ο νόμος εφαρμόζεται μερικώς, δεν έχουμε κάνει ανάλυση των κινδύνων και κάθε φορά αντιμετωπίζουμε νέα φαινόμενα».
Και κατέληξε πως «δεν υπάρχουν αξιόπιστα επιχειρησιακά σχέδια για τα προβλήματα που προκαλεί η κλιματική αλλαγή».























































