ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS


















































«Εϊλάτ 2035»: Η απάντηση του Ισραήλ στον εμπορικό άξονα Άγκυρας, Ντόχας και Ριάντ
DW: Ο λόγος που μόλις 6% των γερμανικών νοικοκυριών έχουν κλιματιστικά στα σπίτια τους
Ερντογάν: Ο αγώνας κατά του Ισραήλ γίνεται «για τη δική μας επιβίωση και για την επιβίωση του [τουρκικού] έθνους μας»
Κυνικά Καύματα - Ο καύσωνας του Ιουλίου και ο Σείριος
Οι Αρμένιοι της Αμερικής στο πλευρό των Ελληνοαμερικανών: Να μην πάρει η Τουρκία κινητήρες αεροσκαφών
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Νέο μήνυμα προς τον Ουκρανικό λαό απηύθυνε ο πρόεδρος της χώρας Βολοντίμιρ Ζελένσκι, καλώντας τον να συνεχίσει να αμύνεται.
Λίγη ώρα μετά την ανακοίνωση της Μόσχας για διερεύνηση της στρατιωτικής επιχείρησης στην Ουκρανία, ο Βολοντίμιρ Ζελένσκι απηύθυνε νέο μήνυμα στο λαό του αλλά και στην παγκόσμια κοινότητα που παρακολουθεί τις εξελίξεις με κομμένη την ανάσα.
Ο Βολοντίμιρ Ζελένσκι, στο βίντεο που δημοσίευσε στον προσωπικό του λογαριασμό στο Facebook καλεί το λαό του να συνεχίσει να αμύνεται.
«Ο κόσμος βλέπει. Οι Ουκρανοί είναι δυνατοί. Οι Ουκρανοί είναι γενναίοι.
»Οι Ουκρανοί είναι στη χώρα τους και δεν θα παραδοθούν ποτέ», ήταν το μήνυμα του Βολόντιμιρ Ζελένσκι στον ουκρανικό λαό.























































