ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS


















































Μααρίβ: Μεγαλύτερη απειλή για το Ισραήλ η Τουρκία παρά το Ιράν
Δίδυμοι σεισμοί 7,5 και 7,2 Ρίχτερ έπληξαν τη Βενεζουέλα
Νοσοκομείο Αττικόν: Με μαχαίρι 90χρονος προσπάθησε να επισκεφθεί τη Μάρω Κοντού
Ισχυρός σεισμός 6,9 Ρίχτερ στη βόρεια Ιαπωνία
Άγριο φονικό στην Καλλιθέα με νεκρό έναν 15χρονο - Ήταν γνώριμος των Αρχών
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Διαρρήκτες – «αναρριχητές» άδειαζαν σπίτια στην Καλαμαριά, αρπάζοντας χρήματα και κοσμήματα, συνολικής αξίας άνω των 50.000 ευρώ.
Πρόκειται για δύο άντρες Ρομά 36 και 29 ετών, οι οποίοι κατηγορούνται για συνολικά 19 περιπτώσεις διαρρήξεων και κλοπών, με τη μέθοδο της αναρρίχησης σε μπαλκόνια πολυκατοικιών, κατά το τελευταίο τετράμηνο.
Το τελευταίο τους «χτύπημα» έγινε το απόγευμα της περασμένης Τετάρτης και στάθηκε καταλυτικό για την αποκάλυψη της εγκληματικής τους δράσης, καθώς συνελήφθησαν επ’ αυτοφώρω από αστυνομικούς της Ασφάλειας Καλαμαριάς.
Όπως έγινε γνωστό, σε τουλάχιστον τρεις περιπτώσεις είχαν και συνεργό, τα στοιχεία του οποίου ταυτοποιήθηκαν.























































