ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS


















































Δημοσκόπηση Interview: Ακλόνητη στη δεύτερη θέση η ΕΛΑΣ - Τι γίνεται με Σαμαρά
ΕΛΑΣ: Αυτή είναι η σκιώδης κυβέρνηση του Αλέξη Τσίπρα - Τα ονόματα και οι αρμοδιότητες
Νόμος Κατσέλη: Νομοθετική ρύθμιση του υπ. Οικονομικών – Τι προβλέπει για δόσεις και αποπληρωμή
Ανατροπή στο διπλό φονικό στο Αίγιο: Στο μικροσκόπιο «ορφανό» DNA στο όπλο
Πανελλήνιες 2026: Οι τελικές εκτιμήσεις για τις βάσεις σε Πολυτεχνεία, Νομικές, Ιατρικές και Οικονομικές Σχολές
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Ένα ζευγάρι Ρουμάνων άρπαξε από την 17χρονη κόρη του το μόλις τριών ημερών βρέφος της για να το δώσει για παράνομη υιοθεσία.
Η υπόθεση της αρπαγής και παράνομης υιοθεσίας του βρέφους, εξιχνιάστηκε από το Τμήμα Ασφάλειας Λάρισας.
Για την υπόθεση συνελήφθησαν η 40χρονη μητέρα της 17χρονης, υπήκοος Ρουμανίας και τέσσερις Έλληνες: ο 39χρονος υποψήφιος πατέρας, οι ηλικίας 65 και 62 ετών διαμεσολαβητές στον «διακανονισμό» της παράνομης υιοθεσίας και μία 35χρονη συμβολαιογράφος.
Η αστυνομία διεξάγει έρευνες για τον εντοπισμό του 43χρονου Ρουμάνου, πατέρα της 17χρονης, αλλά και μίας 38χρονης Ελληνίδας, υποψήφιας μητέρας του βρέφους.
Η ανήλικη μητέρα μαζί με το βρέφος νοσηλεύονται σε μαιευτική κλινική σε νοσοκομείο της πόλης.
Οι συλληφθέντες, οι οποίοι κατηγορούνται για τα κατά περίπτωση αδικήματα της αρπαγής ανηλίκου, της παράβασης του νόμου περί υιοθεσιών και της ψευδούς βεβαίωσης θα οδηγηθούν στον εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Λάρισας.























































